• Äldre 10 Sep 08:11
    8304 visningar
    17 svar
    17
    8304

    Falkenberg/Halmstad brudar

    Jaha då var det dax för ytterligare en ny tråd.
    Alla falkenberg/halmstad brudar med omnejd är välkomna att diskutera vad ni tycker, tänker eller undrar.

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad brudar
  • Ida Halmst­ad
    Äldre 10 Sep 17:45
    #1

    hej hopp

    Var har ni alla tagit vägen....hur går det för dig september nu när det börjar närma sig ???

  • Äldre 11 Sep 08:07
    #2

    Ja jag undrar det samma

    Men vi är ju kvar ett tag till

    Ida när ska jag komma och lämna "diamanterna"??
    Nyfiken på hur du bor ju

  • Hope20­08
    Äldre 11 Sep 08:59
    #3

    Hej

    Får man vara med här? Vi har inte satt något datum än och det lär nog dröja lite p g a andra utgifter (husrenovering osv), men jag "hänger" gärna här med er och samlar tips, idéer och goda råd.

    Vi bor lite utanför Halmstad och förlovade oss i februari i år.

  • Äldre 11 Sep 11:50
    #4

    Varmt välkommen
    Det har blivit lite dött här då flera redan gift sig.
    Men nu kan det få fart igen.

    Pidis gifter sig i April
    Ida Halmstad i December


    Hope2008 skrev 2008-09-11 08:59:58 följande:
    Hej Får man vara med här? Vi har inte satt något datum än och det lär nog dröja lite p g a andra utgifter (husrenovering osv), men jag "hänger" gärna här med er och samlar tips, idéer och goda råd.Vi bor lite utanför Halmstad och förlovade oss i februari i år.
  • Ida Halmst­ad
    Äldre 11 Sep 20:18
    #5

    Ja vi får väl ta en dag då vi träffas!

    Det kanske bara e vi kvar nu när de andra redan är fruar :) !!!
    Jag kan inte fatta att det e dags för mig snart...det går så fort !!

    Hope2008- varm välkommen! vem e du då? ålder t.ex.? vem vet, man kanske känner varann ?? :)

  • Ida Halmst­ad
    Äldre 11 Sep 20:18
    #6

    fick idag hem världens sötaste små kostymer till mina brorsöner....de va sååå fina!!!

  • Ida Halmst­ad
    Äldre 24 Sep 17:24
    #7

    här e dött som i graven

  • Äldre 25 Sep 09:00
    #8

    Ja jag håller med.
    De redan gifta tjejerna har nog annat för sig nu

    Ska du på mässan i helgen Ida?????

  • Hope20­08
    Äldre 25 Sep 09:41
    #9

    Hej igen

    Sorry Ida, har helt missat dina frågor!! Inte meningen att låta bli att svara...

    Jag är 35 år, har en dotter på 4,5 år, bor utanför Halmstad. Jobbet är lite småhemligt eftersom jag träffar så mycket folk hela dagarna och än så länge vill vi hålla oss lite hemliga.

    Vi har inte planerat någonting än utan är mer i det stadiet att vi försöker hitta "vår" väg i det här med bröllop. Vad vill vi ha? Vad känns rätt för oss? Det är toppen att få så mycket tips och idéer här.

    Hur har ni det själva då? Hur går det i planeringen?

  • Äldre 25 Sep 12:39
    #10

    Mina klänningar från Kina har kommit idag.
    Ska hem efter jobbet och prova dem idag. ska bli så kul.
    Ska dock till Ge-kås först och köpa saker inför semestern Åker till Cypern den 6é oktober.

  • Ida Halmst­ad
    Äldre 27 Sep 17:45
    #11
    Pidis skrev 2008-09-25 09:00:37 följande:
    Ja jag håller med.De redan gifta tjejerna har nog annat för sig nuSka du på mässan i helgen Ida?????
    Nix ska inte dit, ska du?? Hur är det annars? hur går det med vikt och operation, har du fått reda på nått ???
  • Ida Halmst­ad
    Äldre 27 Sep 17:46
    #12
    Pidis skrev 2008-09-25 12:39:45 följande:
    Mina klänningar från Kina har kommit idag.Ska hem efter jobbet och prova dem idag. ska bli så kul.Ska dock till Ge-kås först och köpa saker inför semestern Åker till Cypern den 6é oktober.
    Åhå va roligt, vill se ! berätta hur den e !
  • mariek­ba
    Äldre 27 Sep 20:56
    #13

    hallå..hänger väl med här..?? pidis är ju tärna på mitt bröllop och jag tärna på hennes!!

    tack pidis för all hjälp idag när jag fann min klänning!!

    marie heter jag och bor i kungsbacka är 27 år...

  • Äldre 29 Sep 09:45
    #14

    Tja bruden
    Ja och tack själv. Känns helt underbart. Ska kolla upp sömmerska idag hade jag tänkt.
    Hur gick det med bilen igår då???


    mariekba skrev 2008-09-27 20:56:31 följande:
    hallå..hänger väl med här..?? pidis är ju tärna på mitt bröllop och jag tärna på hennes!!tack pidis för all hjälp idag när jag fann min klänning!!marie heter jag och bor i kungsbacka är 27 år...
  • mariek­ba
    Äldre 2 Oct 21:52
    #15

    hej...det har gått ba med bilen..nu har vi ju fått byta däck på den också...men dom betalde ett i alla fall!

    hittade du någon sömmerska?

    jag börjar få lite panik över detta med frisör...har kollat med några stycken men dom har sagt dom som gör det pga av att det är en helgdag!

    vi hörs..kram

  • Äldre 3 Oct 11:22
    #16

    Vad jobbigt.

    Ja har hittat sömmerks aska dit när vi kommer hem vecka 42
    Fan vad skönt det ska bli att åka iväg.

    Ska titta på en lgh ikväll också.
    Fick ett samtal häromdagen om en som ska bli ledig
    En 6a på 137kvm
    Får se hur det går.

  • Ida Halmst­ad
    Äldre 11 Oct 15:43
    #17

    har idag varit och gjort beställning på gödastorp, herregud va billiga dem e. Det jag ska betala för allt hade man lätt fått betala för endast brud buketten i en vanlig blom butik!

    Hur är det med er annars, här e ju otroligt dött! Vad säger ni om en fika någon dag, jag e ju i fbg hela vekorna! Vi kan ju träffas en helg också!

    Pidis- jag skulle ju behöva mina små diamanter!

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad brudar