jodå de va trevligt och lite pinsamt men det ska de ju va:)
Mina kära barndomsvänner kommer o kipnappade mig.. gjorde min frisyr lik en jag hade haft på ett frisyrparty engång i tiden=alltså hemsk men kul! de sminkade mig och så skulle jag ha rosa strumbyxor och gröna short och gummistövlar sedan skulle jag göra massa uppdrag, blandannat så var jag snabbast på 60 meter så skulle det bli upp tillbevis med gummistövlar och paraply i handen... Och massa andra roliga uppdrag! Sedan var det middag=min favorit rätt! och sedan efterrätt... och massa tjejsnack såklart. Men jag blev utsatt en gång till med kompisar härifrån stan(blev två möhippor eftersom jag har flyttat och de vännerna jag har här ville också göra något) de kidnappade mig när jag skulle åka och hämta min m2b efter hans jobb.. de klädde ut mig och sedan bar det av mot stan, känndes lite jobbigt med uppdragen eftersom de känndes som jag redan hade haft mitt.... men det gick bra. sen va det relaxavdelningen på hotellet i stan, jättemysigt!! efter det blev det tre rätters middag på grekisk restaurang! så det va över förväntan och jag e glad. Tack alla tjejkompisar :) ni är härliga!