• Fru snart

Är det någon som ska ha gymnastikskor under klänningen

Jag funderar på att ha gymnastikskor under min klänning. Det syns knappt vilka skor man har och det vore ju skönt att ha skor som inte skaver och gör ont. Finns många söta och nätta. Samtidigt är jag lite rädd att jag ska känna mig för "vanlig" i gympadojor. Någon som har kort på sina skor i galleriet i såna fall.

• Svar på tråden Är det någon som ska ha gymnastikskor under klänningen
  • SandrahjärtaTony

Alternativet är kanske ballerina skor ?

• miss charlott

Min blivande skulle svimma av förskräckelse om jag bar gympadojjor under klänningen, men mina fötter skulle verkligen älska det!

Skulle han ha det skulle jag inte tveka! men men jag vet att det inte kommer att hända..

kram miss C

• Vi för alltid 2009

skall ha jätte söta ballerina skor, tycker det är viktigt med sköna skor.

• Sanfor

Skall ta med mig ett par vita bekväma skor jag kan ha om det blir för olidligt med högklackade. De funkar till klänningen också :)

• Sari80

Jag kommer ha hogklackade infor fotograferingen men sen sa satter jag pa mej mina ballerina, har hittat jatte sota med sma paljetter pa. Min blivande tycker det skulle vara grymt roligt att ha ett par krit vita sneakers , speciellt nar han ska ner o soka efter mitt strumpeband o slanga det till de singla grabbarna, hihihihih

• AnnaochHenrik

Jag hade ett par skitsnygga skor med klack till vigseln, minglet och middagen. Sen drog jag på mig gympaskor när det var dags för dans. Det funkade kanon, jag kände mig jättefin i "finskorna" så länge fötterna orkade, och sen kunde jag ha det mer bekvämt mot slutet av kvällen... Det kanske är ett alternativ?

• Blivande fru 080808

Kika gärna in på mina bilder, vi gifte oss i röda Converse...
    Känndes som en lite kul och annorlunda grej

• Hedebris

jag hade gympaskor en bit under kvällen. bilder finns i galleriet

• Krystal

he he..jag har alltid skojat om att jag kommer arr få gifta mig i jympaskor, för jag har vääääldigt svårt att hitta finskor som passar.. Jag lyckades hitta ett par vita till min studentbal och student. En modell som är lite tidlös, så det lär väl bli dom om jag inte finner något annat

kanske som dom Mr. Banks gör i filmen "Brudens far"...

• ha en bra dag

Jag hade prickiga gummistövlar när vi fotade och finskor resten av kvällen... ;o)
    När jag bilderna från fotografen skall jag lägga in några - det blev ganska kul faktiskt! (tärnan och jag kom på denna tokiga idé när vi satt hos frisören på morgonen och min gubbe nappade på idén direkt - han vet ju att jag älskar mina prickiga stövlar... man bli ju glad bara man tar på dem - hi hi hi)

Som det står i många andra trådar är det viktigt att gå in skorna. Jag hade dem kanske på 15-20 min/dag i en månad... bättre det än flera timmar bara några gånger. Gick hur bra som helst! Inga skoskav men jag var "trött" i fötterna 3 dagar eferåt - absolut värt det!

Svar på tråden Är det någon som ska ha gymnastikskor under klänningen