• Pienaar

I morgon händer det....

Då ska jag bli fru..!! Spännande!!

• Svar på tråden I morgon händer det....
  • Humlanhubbe

Ååå,vad härligt!Jag vet att alla säger det,men..Du/Ni har en underbar dag framför er!!NJUT!!!!!!Jag skulle gärna göra Vår Dag igen bara för att få känna o uppleva det igen,det var fort över...!

• Pienaar

Det kommer bli så himla bra allting, jag är säker på det Trots att det verkar bli regn...och regnet stör oss inte, vi ska ju bara vara inne ändå så...

• Humlanhubbe

Nej jag tror som du!Bry er inte om det!Ni är garanterat uppslukade av känslan,varandra o alla era vänner o familj som är där för Er skull !

Pienaar skrev 2008-09-05 21:33:12 följande:
    Det kommer bli så himla bra allting, jag är säker på det Trots att det verkar bli regn...och regnet stör oss inte, vi ska ju bara vara inne ändå så...
  • Humlanhubbe

Nej jag tror som du!Bry er inte om det!Ni är garanterat uppslukade av känslan,varandra o alla era vänner o familj som är där för Er skull !

Pienaar skrev 2008-09-05 21:33:12 följande:
  • Robina67

Lycka till nu! Gå och lägg dig snart...

• Pienaar

Mmm.. Jag vet... Min kille har redan lagt sig, och barnen sover så jag borde ju också..... Snart!

• Fröken förväntan

ha en underbar dag och njuuuuuuuuuut!

• Pienaar

Ja tack, det ska jag verkligen!!!

• Vill nu

Vad kul! Ha en riktigt härlig dag!

Svar på tråden I morgon händer det....