• Anna  Sol

Fd eller framtida New York brudar! Se hit!

Jag har lite panik i kubik, lyckades boka in Maria Melin på fel dag. Så nu står jag här utan fotograf. Har mailat Michael SKoglund men inte hört ngt ännu.

Känner någon till någon annan fotograf?? Behöver inte vara svensk utan går precis lika bra med inhemsk.

• Svar på tråden Fd eller framtida New York brudar! Se hit!
  • Hemligt i New York

Shit va jobbigt! Själv har jag Michael... håller tummarna att det fixar sig!

• Anna  Sol

Hemligt i New York skrev 2008-09-04 13:59:01 följande:

Shit va jobbigt! Själv har jag Michael... håller tummarna att det fixar sig!
    Ja, det suger! Men det blir väl så här när man är ensam om att hålla i all planering. *morr på min m2b*
  • Hemligt i New York

Hur har det gått Anna Sol?

• Anna  Sol

Hemligt i New York skrev 2008-09-09 20:31:56 följande:

Hur har det gått Anna Sol?
    Fick svar från Michael till slut, han var ledig den dagen. Tack och lov.

Tyvärr var han betydligt dyrare än Maria melin. :(
  • Hemligt i New York

Vad skönt att det löste sig! Hoppas er budget inte blev alltför ansträngd av det! Då blir vi fotade av honom med bara en vecka mellan typ

Apropå budget så har jag inte lyckats spara så mycket som jag ville till shoppingen och funderar på att låna av nån i familjen eller en vän, men det tar emot, vill så gärna klara ekonomin själv ju, skit också, är en riktig slösa jag...

• Anna  Sol

Hemligt i New York skrev 2008-09-11 09:53:42 följande:

Vad skönt att det löste sig! Hoppas er budget inte blev alltför ansträngd av det! Då blir vi fotade av honom med bara en vecka mellan typ Apropå budget så har jag inte lyckats spara så mycket som jag ville till shoppingen och funderar på att låna av nån i familjen eller en vän, men det tar emot, vill så gärna klara ekonomin själv ju, skit också, är en riktig slösa jag...
    Nä, det står inte och faller med den ökade kostnaden för fotot, och vi har inte haft ngn riktig budget utan mest tänkt att det får väl kosta vad det kostar.:/ Men jag är lite snål av mig ochletar alltid det billigaste alternativet så det är väl mest att det retar mig att betala 200 dollar mer...

Men vi överlever och ska nog få in en hel del shopping. ;)

Att låna för konsumtion är ju egentligen ingen hit, å andra sidan åker man ju bara i väg och gifter sig en gång förhoppningsvis. ;)
  • Hemligt i New York

Låter trevligt att inte behöva ha en budget! Vi behöver verkligen en...

Jo, ja vet, känns lite fel att låna för att kunna shoppa men med en fast inkomst vet jag ju att pengar finns när jag kommer hem så jag kan betala av min skuld snabbt. Bättre än att gå till banken för ett lån, med en snäll vän slipper man räntan Vill ju passa på att shoppa det jag sett fram emot att göra så länge nu...

Ååå om två veckor åker vi, längtat så!

• Anna  Sol

Hemligt i New York skrev 2008-09-13 08:21:34 följande:

Låter trevligt att inte behöva ha en budget! Vi behöver verkligen en...Jo, ja vet, känns lite fel att låna för att kunna shoppa men med en fast inkomst vet jag ju att pengar finns när jag kommer hem så jag kan betala av min skuld snabbt. Bättre än att gå till banken för ett lån, med en snäll vän slipper man räntan Vill ju passa på att shoppa det jag sett fram emot att göra så länge nu...Ååå om två veckor åker vi, längtat så!
    När gifter ni er då? Vi åker om typ 3 veckor. Längtar också massor. Gifter oss den 8 okt.
  • Hemligt i New York

Vi gifter oss den 1:a oktober och åker dit den 29:e, två dar innan. 16 dar kvar nu bara!!! Känns helt overkligt när man planerat det över ett år... Går runt salig och nykär och vill berätta för hela världen men eftersom det är hemligt så är det så frustrerande! Babblade om det med frissan idag i alla fall så jag fick prata av mig lite om det

Svar på tråden Fd eller framtida New York brudar! Se hit!