• avil

förbannat!!

Jaha,nu har sonen o mormor varit i datorrummet för han skulle nödvändigt visa nåt barnprogram åt henne.
    O lyckades ju ta fram "BRÖLLOPSTORGET",då jag har det som favoriter!?
    Jaha-vad kul då vi ju inget sagt o vill ha detta helt hemligt.
    Hon är ju inte HUUUR dum som helst!
    Så då fattar hon säkert vad som är på G.
    Förbannat!

• Svar på tråden förbannat!!
  • J D

... men ni gifter er ju så snart ändå så det kanske inte är ngn katastrof?

• avil

förvisso...men det kändes inte kul alls .

• Ankan80

Hm, nä det är ju lite misstänkt!
    Trist. Skvallerpressen lär gå....

• avil

ja,jag fick i alla fall "ångest ont i magen",känns inte alls bra.
    Vi har så länge pratat om att vi BORDE gifta oss,då vi levt länge ihop o har barn o hus o allt. För att det är en viss trygghet att vara gift o för att det ju känns som att vi bestämt oss för varann .
    O så blottas det så där,fast vi inget sagt.
    jag skyndade mig ju att ta bort sidan,men det tar ju ett par sekunder innan datoreländet fattar(har en gammal dålig en). Så jag VET ju inte hur mycket hon hann se i o för sig...
    får hoppas att hon inget hann fatta bara.

• BrudSeptember2008

Äsch...

Man får väl titta på saker, även om man inte ska gifta sej?;)
    Hoppas att hon inte fattade nåt!

• avil

så klart får man titta på nåt fast man inte ska gifta sig...men jag känner att det ligger lite i luften redan...Då vi varit på så många bröllop i sommar o många som gift sig av de vi känner så det har pratats en del om bröllop o om hemliga sådana o allt... känns så misstänkt ändå.

• Kärlek ger näring åt själen

Men just därför så kan du ha varit här För att spana på dina kompisar bröllopssidor hihi det finns alltid anledningar till att vara inne på denna sidan *Skrattar*

• avil

ja,så klart,men tror inte att mamma tänker så...

avil men skulle hon fråga något så blåååneka!!!!! Säg att nej jag var bara inne och kollade en gång.. men den sidan fanns tydligen kvar... ;)

• avil

även om hon misstänker så lär hom aldrig fråga eller påpeka det..
    inget att göra-bara gifta sig i hemlighet o vara glad-sen får vi väl höra om hon fattat..

Okej så ni ska gifta er helt i hemlighet ajdå Men sen är ju frågan hur mycket hon hann se egentligen.. Menar det är inte alltid man lägger märkte till vilka sidor som kommer upp

Svar på tråden förbannat!!