• Mlle M

    Båt hyra Stockholm

    Hej,

    Har nagon erfarenhet att hyra bat for transport fran kyrkan - festlokalen. Vi skulle behova en bat som kan ta emot ca 110 gaster for en fard som beraknas ca 2 timmar. Vi vill pa baten ha champagne-mottagningen men garna att det ar tillatet att ta med egen dryck ( dock ej krav) Alla tips tages emot!! Nagon som har tips om en mysig fin bat, vad skall man tanka pa?

  • Svar på tråden Båt hyra Stockholm
  • Celeste97

    Jag vet bara att det är himla dyrt med båt! Det finns flera olika rederier, men med ert antal gäster försvinner nog en del alternativ. Titta in på www.bathyra.se/.

  • Mlle M

    Tack, jag skall ringa dom genast!! Det verkar dock som om flera av deras batar gar "i trafik" under helgen vilket ju gor det lite svarare

  • misskungsholmen

    Från kyrkan till festen menar jag ju självklart att vi åkte haha..

  • Mlle M

    Passar pa att svara pa min egen trad med ett tips: hittade namligen denna forteckning over rederier www.sweref.se/

    Har mailat ivag flertalet forfragningar och haller tummarna...........

  • Mlle M

    ojda, nu kom den forsta offerten; ca 58 000 for bara transporten...hmm.....hoppas verkligen att fa in nagra forslag pa nagon som kan gora det lite billigare och snabbare; - vad kan tankas vara max-hastighet for en bat for att det fortfarande skall vara komfortabelt 12 knop eller mer??? Helt novis vad galler batar

  • Regina14

    Hej Mlle M,

    Jag ser att du också bor utomlands :) Snälla meddela mig om du får in en bra offert... jag funderar annars på buss :(

Svar på tråden Båt hyra Stockholm