• HeRomer

Hjälp ang möhippa!!

Ska nu lägga in ett meddelande åt min syster.

Hon ska hålla en möhippa för sin kompis som ska gifta sig. Och det va meningen att skulle va 7 st, då med hon ska ska gifta sig o syster o en till som arrangerar allt. Men nu har 2 dragit sig ur så de bara e fem. men de har planerat in ett sexparty där de måste vara minst 7 st?! O ja iaf här kommer schemat.

8.00 Kidnappning
    9.00 - 12.00 Spa linnéa
    12.00 - 13.30 Lunch - Planka på hembygdsparken
    13.30 - 14.30 Paus - Göra iordning till Ww
    14.30 - 16.00 Åka till Ww -fotographeras vid havet
    16.00 - 19.00 WildWest!...yeeaaahaa!
    19.00 - 20.00 Hemresa
    20.30 - Sexparty!

23.00 möter vi upp svensexan på puben...

Priser

spa linnéa : 450 kr / beroende på program
    Wild west : 200 - 500 kr / beroende på vad du äter.
    Sexparty : 150 kr / person

450
    75
    75
    300
    150
    1050:-

de som har dragit sig ur den ena pga att hon tyckte det va för dyrt o en andra fick förhinder. så min syster undrar nu om de ska ställa in o istället bara ha en tjejkväll med bruden+syster+en till istället???

Hon vill ha era synpunkter på detta. Inget e betalt ännu men bokat. men tror dte går o boka av.

• Svar på tråden Hjälp ang möhippa!!
  • sotj

Jag tycker absolut att ni ska köra på programmet ändå! Möhippan är sån underbar sak för den som ska gifta sig! En underbar känsla att folk planerat detta för MIG!

Det enda ni behöver göra är väl att betala för sexpartyt de två extra personerna som skulle behövts för att fylla ut? Och det blir ju inte så farligt mycket extra per person...

• ThePlupps

Eller så har ni ett dildoparty hemma och kombinerar detta med att äta något gott till middag. Sen skulle ni ut och möta upp svensexan, visst? Jag skulle nog tycka att det var rätt skönt att få komma "hem" och ha möjlighet att fräscha upp mig lite efter en lång dag och inför den vidare utgången.

• ThePlupps

Jag kanske missuppfattade... var sexpartyt hemma och deltagande måste vara 7? I sånt fall skulle jag fixa nåt annat hemma.

• Humlan66

Jag ska själv tacka nej till en Möhippa jag hemst gärna gått på men eftersom det är för dyrt för mig så har jag inget val .Tycker ni ska tänka på det ni som planerar att inte låta det dra iväg så mkt i kostnad hur mkt man än tycker att den blivande bruden är värd det. har man dåligt i pluskan så har man

• Soon and very soon

middag hemma på kvällen istället! goda drinkar o trevligt sällskap för att sedan gå ut!

• HeRomer

tack för svaren. de blir troligtvis inge möhippa då e måste avboka sexpartyt (de måste va 7) och samma e det med spa linnea. men e gör nog ngt annat. får se va de hittar på :9 Tror de får roligt iaf :)

• NUoALLTID

Kolla upp om det inte finns någon spaterapeut eller aromaterapeut som har en lokal någonstans elr kan komma hem till er på dagen eller kvällen. Om det är bara en person som masserar kan hon eller han inte ta emot fler en kanske fem st.

• thn0808

Finns ju massor med roliga påhitt som inte behöver kosta en massa - uppdrag på stan, middag hemma, vinprovning, pyssel, någon kanske känner någon som känner någon så man kan få lite bättre priser. Tycker det är jätteviktigt att man hittar på nått som så många som möjligt kan vara med på snarare än att det ska vara "märkvärdiga" saker. Det blir minnesvärt ändå!!

• impala58

Om någon av er har bastu hemma kan man ju fixa ett eget litet spa hemma med inpackningar, scrub och bastu. Billigt och mysigt. Ett trevligt sätt att göra sig klar tillsammans om man ska ut senare.

Svar på tråden Hjälp ang möhippa!!