• Boomtown

Vad kostar en rund blomboll??

Någon som har en aning vad det kan kosta med tex rosor i??

• Svar på tråden Vad kostar en rund blomboll??
  • Lakritspuck

O, det undrar jag också.

Jag är inne på en liten rund och väldigt tät boll av rosor. Inga blad eller annat jox och någon slags rödorange färg.

• Freckles

Menar ni ungefär en sån som finns i mitt bildgalleri?
    Där har jag en med röda rosor. Kolla!

• Boomtown

Min vision var en rosa bukett. Men nu lutar det åt höstbröllop så då passar det nog bäst med röd tror jag. På sin höjd brudslöja emellan, men jag har inte sett så många bilder på bollar, har du? Ingen som har något förslag på pris???

• Boomtown
    Freckles skrev 2008-08-29 21:13:23 följande:
    Menar ni ungefär en sån som finns i mitt bildgalleri?Där har jag en med röda rosor. Kolla!
    Nja, din är jättefin men det ska vara utan stjälkar och hänga i ett sidenband. Byggd runt en rund oasisboll antar jag
  • Freckles

Jag kommer ha en sån som e i mitt galleri, men utan pärlorna runt och jag betalar 450kr för den.

• Boomtown
    Freckles skrev 2008-08-29 21:17:01 följande:
    Jag kommer ha en sån som e i mitt galleri, men utan pärlorna runt och jag betalar 450kr för den.
    Det var ju inte farligt dyrt
  • Boomtown

Blir det dyrare om man ska ha en boll tro?

• Boomtown

Skickar en jättestor puff

• egensinnig

Jag gjorde en själv till min tärna. Tog ca 30 minuter o kostade 200 kr i blommor o material - superlätt vill jag påstå

• girlfriend

jag ska ha en rund boll o sen raka stjälkar som går ned som jag håller i, jag ska ha nejlikor i o för detta betalar jag 1500kr. detta är nog ett normalpris tror jag, det blommorna i sige ju inteså dyra men sen e det ju en ställningdom sitter i o sen jobbet på det. va mer pengar än jag ville lägga men ville ha den så o vill inte göra den själv, blir aldrig lika brasom när ett proffs gör det. hoppas detta hjälper dig nåt =)!

Svar på tråden Vad kostar en rund blomboll??