• Vi för alltid 2009

Lång och kort

hej där! min blivande är 30cm längre än mig hur har ni andra löst det med tanke på att korten skall se bra ut?

• Svar på tråden Lång och kort
  • chamor

Vet några som stod på en låda

• Tooticki

På vilket sätt skulle det se dåligt ut för att han är 30 cm längre än du?

• Vi för alltid 2009

om man vill ta bilder på bara ansiktet så är nivåskillnad för stor ju.

• Tooticki

Om ni vill ta kort på bara ansiktet kan ni väl sitta ner, eller att han hukar sig el liknande, då syns det ju ändå inte vad ni gör med underkroppen.

• Vi för alltid 2009

någon som har kort där det skiljer i längd på er?

• Lavendelflickan

man ska absolut inte stå rakt upp och ner på bilderna.. det blir tråkigt.

givetvis ska man sitta, kanske i knät, på bilens motorhuv, stå i trappor m.m. Inga problem.. lite knepigare än när det inte är så stor längdskillnad men en van fotograf ser detta och löser problemet åt er.

lycka till

• Rosenpetunia

Det där kommer fotografen att fixa lätt som en plätt, det är de ju proffs på

Vi har en ganska stor längdskillnad men det märks inte nämnvärt på bröllopsbilderna (finns i mitt galleri). Och vi hade faktiskt inte ens tänkt på det där med längdskillnaden innan, men det var fotografen som direkt sa att "så här ska ni stå för att längdskillnaden inte ska bli störande...". Han fixade o trixade med oss på olika sätt, helt enkelt

Lycka till, njut av er stora dag

• Celeste97

En bra fotograf fixar detta åt er.
    På den första bilden i mitt galleri kan du se att jag är en decimeter längre än min man (trots att jag hukar under paraplyet). Jämför med den andra bilden i mitt galleri tagen av en bröllopsfotograf. Genom att välja rätt plats lyckades han trolla bort nästan hela längdskillnaden utan att man tänker på att vi står i en backe.

• FruRålin080808

Min man är 30 cm längre än jag...och et syns inte på våra foton. Dl har jag ganska höga klackar, dels så står vi så att det itne syns. Som många sagt innan så fixar fotografen det...Lycka till=)

Svar på tråden Lång och kort