Känns tomt och konstigt...
Då min FD bästa vän gifter sig på lördag.. utan mig närvarande
Jag tänkte att jag gör som alla andra och skriver av mig lite av det jobbiga. Ja som sagt så ska min fd bästa vän gifta sig på Lördag utan mig närvarande, vi kom ifrån varandra då hon vart ihop med en kille jag tyckte va direkt oläplig för henne pga av hans stora kontrollbehov.det va så svårt att stå på och se när hon bröts ner av hans kontrollbehov och inte längre lyssnade. När han sedan fick henne att ljuga för mig sa jag tack och hej efter allt jag gjort för henne. Jag förstog då dom förlovade sig för 2 dra gången att hon ändå inte kommer att kunna träffa mig så mkt pga av honom, och mera vill man ju ha ut av en kompisrelation. Grejjen är ju att jag redan räddat henne från en väldigt destruktiv relation då hon fick en son med den mannen.Och hon bodde hos mig en längre tid för att komma ifrån denna mannen hon nu ska gifta sig med då det tog slut, men bara kort efter att hon kom hem igen återtog dem kontakten.historien kring den här tjejjen kan göras lång och jag känner att jag har begränsat med ork för att stötta osv.
men vi sa bara kort innan hon blev ihop med denna mannen igen att när vi gifter om oss så ska vi finnas vid varandras sida, men nu blir det inte så då. Jag skrev faktikst ett kort grattis och lycka till via mail till henne,och då hade jag vridit och vänt på tankarna om jag verkligen skulle göra det.
Nu på lördag gifter hon sig nånstans vid trollhättan/borås i kyrkan
kanske fler av er har/är i samma situation som mig .. visst är det svårt ändå ?
Passar på att säga GRATTIS till er andra här på BT som gifter sig på lördag må solgudarna vara med er