• högstavinsten

ang inbjudan HJÄLP

vad tycker ni om denna inbjudan????

XXX har fyllt 30 & vi har gått till prästen - VÄLKOMNA PÅ FESTEN!

Mat & dryck bjudes lördagen den XX augusti på XX-gatan 22 kl 18.00

Klädsel: Valfri

O.s.a 0456-xx xx xx

På detta kort:

www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=5700

Med våra namn och datum för vigseln och ort i utlandet på framsidan

Vi ska rymma och gifta oss utomlands men skicka korten så de har dem dagen efter..........och ha en sommarfest i trädgården!

Har inte så mycket hjälp av mn sambo så jag hoppas på er hjälp

• Svar på tråden ang inbjudan HJÄLP
  • måjs

Ni kanske också ska skriva när de senast ska o.s.a..

• baver

hej det låter jättekul men jag skulle ändå vilja puffa för att inte skriva valfri klädsel, man gör det för att alla ska ha på sig vad de vill men då blir det många som känner sig över och underklädda försök precisera lite om inte kostym så sommarklädsel eller ja kanske inte bästa iden men du förstår mitt budskap. ha det gott

• högstavinsten

tack för tipsen........

fler förslag?

• Tooticki
    baver skrev 2008-08-27 10:01:21 följande:
    hej det låter jättekul men jag skulle ändå vilja puffa för att inte skriva valfri klädsel, man gör det för att alla ska ha på sig vad de vill men då blir det många som känner sig över och underklädda försök precisera lite om inte kostym så sommarklädsel eller ja kanske inte bästa iden men du förstår mitt budskap. ha det gott
    Jag håller absolut inte med! Vi hade Klädsel: Valfri på vårt bröllop och det var inga problem. Vid en sommarfest behöver man absolut inte ha någon dress code!

Jag tycker inte att ni ska rimma i första strofen och sen inte fortsättningsvis, sånt gör att flytet försvinner tycker jag. Ta bort rimmet i första raden så tror jag det blir bättre!

Ex:
    XXX har fyllt 30 & vi har gått till prästen - VÄLKOMNA att fira detta med oss!

XXX har fyllt 30 & vi har gift oss - VÄLKOMNA PÅ FESTEN!
Svar på tråden ang inbjudan HJÄLP