• f1bride

    Vars hitta fint Broderi?

    Jag vill brodera en bröllopstavla som vi kan ha som minne från vårt bröllop och jag har hittat några alternativ på internet. Men kan fler tipsa om några bra sidor som ni handlat broderier ifrån?

    (korsstygn)

  • Svar på tråden Vars hitta fint Broderi?
  • f1bride

    eller vet nån sida där man kan göra ett eget motiv?

  • Rospigan

    Jag googlade på korsstygn och fick upp nån sida som hette "ditt mönster". Den verkar rätt bra.
    Ska nog själv fundera över att göra en sådan tavla.

  • f1bride

    Rospigan: Jo jag googlade massor innan jag skrev här och kollade sida från sida, men det fanns inte rikigt det jag ville ha Men tack iaf!

    Bauti: Vars finns broderi på den sidan?

  • FrökenHoppsan

    ser att min länk bara tar dej till startsidan, men skriv in "bröllop" i sök rutan så hittar du!

  • f1bride

    Åh vilken bra sida, hamnar i favoriter direkt, FrökenHoppsan! Och valsen är urfin!!! Ska beställa

  • Freckles

    Atelje margareta har verkligen fina tavlor att brodera. Har också tänkt att ev beställa en därifrån.

    Beställer ofta därifrån och broderar, de har snabb leverans och rätt bra priser.

    Lycka till!!

  • f1bride

    Det låter ju bra! De verkar då proffisionella och har ju som sagt många fina saker

    Tack!


    Freckles skrev 2008-08-27 17:53:40 följande:
    Atelje margareta har verkligen fina tavlor att brodera. Har också tänkt att ev beställa en därifrån.Beställer ofta därifrån och broderar, de har snabb leverans och rätt bra priser. Lycka till!!
Svar på tråden Vars hitta fint Broderi?