• Sansisen

Fotografens bilder!

Här kommer lite bilder som vår fotograf tog under vår bröllopsdag, den 9 augusti!
    Ta er gärna en kik :)

• Svar på tråden Fotografens bilder!
  • anna 2008

Du missade möjligen inte en länk eller så... ?

• lillP

vad fina ni var!

anna 2008: bilderna finns i galleriet, om jag inte fattat fel

• Stjärnblomma

Åh så fint, jag gillade din brudbukett också, älskar röda rosor och särskilt i kärlekssammanhang!

• Pienaar

Grattis! Ni är superfina!

• anna 2008

Ahh... jag får kika in där igen då, hon skrev förut ju i presentationen att det är gästernas bilder i galleriet .

• anna 2008

Sansisen, oavsett om det är fotografens eller någon annans bilder så måste jag säga att ni var jättevackra och din frisyr var superfin !

• Sansisen

Fotografens bilder finns i mitt galleri, dom andra bilderna är borttagna :)

• Sansisen

Ja, röda rosor är min starka favorit! Tycker iofs om nästan alla vackra blommor som används i buketter, men röda rosor slår det mesta :)

Stjärnblomma skrev 2008-08-25 19:53:10 följande:
    Åh så fint, jag gillade din brudbukett också, älskar röda rosor och särskilt i kärlekssammanhang!
  • Sansisen

Tack så mycket!!

lillP skrev 2008-08-25 19:42:14 följande:
    vad fina ni var! anna 2008: bilderna finns i galleriet, om jag inte fattat fel
  • Sansisen

Tack! Satt hos min frissa i över fyra timmar med både hår och smink... blev supernöjd själv, hon är så himla duktig!!
    anna 2008 skrev 2008-08-25 20:02:41 följande:

Sansisen, oavsett om det är fotografens eller någon annans bilder så måste jag säga att ni var jättevackra och din frisyr var superfin !
  • T and T

Fick lite rysningar av dina bilder. Bukett, hår, och din mans kläder, allt väldigt lika vad vi tänkt oss om knappa fyra veckor. Nu vet jag att jag valt helt rätt

• Sansisen

Oj, vad glad jag blir, och vad roligt att du känner att du valt rätt!!! Åh, vad roligt att ni har allt kvar, liiite avundsjuk blir jag :) Lycka till med allt! Kanske man får se bilder senare? ;)
    T and T skrev 2008-08-25 20:47:48 följande:

Fick lite rysningar av dina bilder. Bukett, hår, och din mans kläder, allt väldigt lika vad vi tänkt oss om knappa fyra veckor. Nu vet jag att jag valt helt rätt
  • matildaochniklas

Åååå, ni var underbart vackra! GRATTIS
    Jag blir så rörd av att kolla på alla fina bilder. Det märks att det snart är dags för mig, jag längtar sååå mkt!

• Sansisen

ååh, tack så himla mycket!!
    Grattis själv och Lycka till på eran stora dag!!! Ni kommer att ha en helt underbar dag :)

matildaochniklas skrev 2008-08-25 22:37:09 följande:
    Åååå, ni var underbart vackra! GRATTISJag blir så rörd av att kolla på alla fina bilder. Det märks att det snart är dags för mig, jag längtar sååå mkt!
  • gift2augusti2008

Jätte vackra bilder, ni var så fina:) Grattis!

• Mizty

Ni var superfina! Ni ser verkligen lyckliga ut

• Sansisen

Tack!! Grattis själv och lycka till!!

gift2augusti2008 skrev 2008-08-26 11:55:29 följande:
    Jätte vackra bilder, ni var så fina:) Grattis!
  • Sansisen

Tack :) Hela jag var ett stort leende hela dagen tror jag!!

Mizty skrev 2008-08-26 12:24:25 följande:
    Ni var superfina! Ni ser verkligen lyckliga ut
Svar på tråden Fotografens bilder!