• Sommarbrud 08

Bilder från vår stora dag

om det är någon som vill se.
    Nu har vi äntligen fått fatt på fler bilder så jag har lagt upp lite på hemsidan. Vi hade ingen proffs fotograf med oss men jag är jättenöjd med de bilder som våra vänner har tagit.

• Svar på tråden Bilder från vår stora dag
  • sakke

Jättefina bilder! Är det en Lilly klänning du har? Jättefin och ditt hår skitsnyggt! =)

• Lollick

åå vad kul att se bilderna, nu längtar jag ännu mer...9 dagar kvar...idag hämtade jag ringen!!!

• Sommarbrud 08
    sakke skrev 2008-08-21 16:57:27 följande:
    Jättefina bilder! Är det en Lilly klänning du har? Jättefin och ditt hår skitsnyggt! =)
    Oj.. jag hyrde en klänning .. det är Nixa tror jag. Visst är den fiiin!!! Tack snälla, jag tycker om bilderna jag med!
  • Sommarbrud 08
    Lollick skrev 2008-08-21 16:58:18 följande:
    åå vad kul att se bilderna, nu längtar jag ännu mer...9 dagar kvar...idag hämtade jag ringen!!!
    Lycka till! Åh vad spännande snart står du där. Det är bara världens lyckligaste och roligaste dag. Helt magiskt. Njut nu av varje dag för den stora dagen går så fort!! Jag önskar er all lycka!
  • Lollick

tack vad gulligt av dig.

• Daa

Grattis! Vackra bilder. Jättesnygg klänning.

• HelenaOlivia

Verkligen finabilder!! Och barnen var jättefina!
    Grattis!

• Robina67

OJ, så vackra ni var!! Och barnen särskilt!!!

• Fröken förväntan

Grattis! Vad mysigt det såg ut med alla ljusen framför er... stämningsfullt .

• Sommarbrud 08

Tack hörrni! Ja barnen var helt bedårande! Så fina. Nu har det gått snart två månader sen bröllopet. Kan inte fatta vad fort tiden går. Det känns som det inte var så länge sen som det stod 100 dagar på nedräkningen!!

Svar på tråden Bilder från vår stora dag