• anelvi

Morgon gåva till mannen??

Jag har sådana problem...vad ska man ge till sin blivande man i MORGON GÅVA!!! jag har inte så mycket tid....så det kan inte vara något som ska beställas eller liknande. Hjälp mig!! Någon som har förslag???

• Svar på tråden Morgon gåva till mannen??
  • matildaochniklas

Kanske en hotellnatt och middag, en bok med blider från erat förhållande och en kärleksförklaring, en fin bild på er uppförstorad och inramad..

• Liinda_e

vi älskar rödvin
    så jag köpte 3 flaskor rödvin av en tokfin sort (jag ringde o hörde mej för) det fanns endast 7 st flaskor kvar i sverige!
    sen la jag dom i varsin vinlåda som jag målade och skrev år på
    1 år , 5 år , 10 år
    sen lade jag i varje låda ett brev till han o oss båda i framtiden att läsa när vi dricker av vinet
    så varje gång vi firar ngt av dom datumena kan vi prova på vinet och dess lagring , ska bli hur spännande som hellst...
    fast nu på 1 års får vi tyvär inte smaka...jag e gravid så vi öppnar på 2 års ist

• Liinda_e

man kan ju göra med whiskey lr champange oxå om man gillar det

• 2580

Bra tips, jag känner att jag villge någonting som är mer gulligt än kostar mycket, Fler tips?

• lilla smultron

Min blivande kommer att få att mina p-piller ryker all världens väg... kostar ingenting, och vad finare kan man tänka sig!

• Liinda_e

lilla smultron skrev 2008-08-21 16:28:40 följande:

Min blivande kommer att få att mina p-piller ryker all världens väg... kostar ingenting, och vad finare kan man tänka sig!
    oh det där kan ju vara risky asså om inte mannen vill samma sak ...
  • Tarragona

Skrev detta tips på en annan tråd men delar gärna med mig här också.
    Jag gifter mig om 1 vecka och som för många andra har det dragit iväg i kostnader. Tänkte därför att som morgongåva till min man (som inte tror att han ska få någon)hitta på något som jag gör själv. Kom på att jag ska köpa en lite fin ask som jag sedan lägger små lappar i. På dessa står ex) en frukost på sängen, en ryggmassage, en puss, en komplimang, bara fantasin är begränsande. Dessa kan han sedan kvittera in när han vill och känner för det. Det tycker jag är en romantiskt och billig gåva. Jag håller dessutom på att skriva en lite bok om oss som han ska få, med lite bilder och minnen vi har gemensamt.

• anelvi

Nu har jag kommit på det!!!!!
    Jag ska köpa 2 st Efva Attling vinglas och 2 st KALAS fina viner och göra som "Liinda_e" sa. Att det ska vara en flaska till 1 års dagen och ett till 2 års dagen....jag kan inte vänta på 5 och 10 år...!!!
    Efva Attlings vinglas är superfina med en ring runt varje "fot" där det står "kärleken över vinner allt". Nu kan jag äntligen andas ut!!! jag har ju endast en vecka på mig...sedan är det dags för den STORA dagen. 30:de Augusti!!!!!

• 2580

Låter jätte bra, vad kostar de glasen?

• sanneb

Jag kom på en annorlunda gej idag. Jag ska ge min blivande ett fadderbarn! Jag ringde till Barnfonden och vi får en flicka från Mali - de lovade mig att skynda på det hela så att jag ska få fotot på fredag. 200 kr/ mån och kommer vara en påminnelse om hur bra vi har det och att man kan göra något för andra. Tillsaken hör att vi har det mesta och två egna barn och att han nämde en gång att man borde ta sig an ett fadderbarn någon gång sen rinner det ju ofta så lätt ut i sanden...

Känner mig riktigt nöjd - ska bara köpa en fin ram

Svar på tråden Morgon gåva till mannen??