• didis
    Äldre 20 Aug 16:20
    20246 visningar
    22 svar
    22
    20246

    "en sån karl" instrumentalversion?

    Jag söker med ljus o lykta efter en instrumentalversion av "en så´n karl" med Lill Lindfors.

    Jag har hittat flera versioner men alla har sång pålagt och jag vill ha en instrumentalversion att öva mig på.

    Så om någon har den på fil eller cd eller vet någon bra hemsida där den kan finnas - kontakta mig!

    Jag blir den som hjälper mig evigt tacksam!!

  • Svar på tråden "en sån karl" instrumentalversion?
  • didis
    Äldre 21 Aug 13:27
    #1

    Snäällaaa... inget litet tips...?

  • Wiggy
    Äldre 22 Aug 00:10
    #2

    Hittar inte noterna på låten, så jag kan spela in den. Letar som en galning...

  • didis
    Äldre 22 Aug 11:21
    #3

    Wiggy:
    Om jag hittar noter - kan spela du in den då?? Vilket instrument spelar du och vad skulle det kosta?

    Jag skall gå till en musikaffär o leta efter noter, tycker dock det borde finnas på nätet som allt annat...

  • Wiggy
    Äldre 23 Aug 01:34
    #4

    Ja, jag kan spela in den. Jag spelar keyboard så det kommer att låta som ett helt band som spelar. Kosta? Ingenting! Det här gör jag gratis för jag tycker det är roligt.

  • didis
    Äldre 23 Aug 08:20
    #5
    Wiggy skrev 2008-08-23 01:34:19 följande:
    Ja, jag kan spela in den. Jag spelar keyboard så det kommer att låta som ett helt band som spelar. Kosta? Ingenting! Det här gör jag gratis för jag tycker det är roligt.
    Å, vad glad jag blir!!

    Jag skall försöka hinna ner på stan och kolla efter noter under dagen. Problemet är att mörka det inför blivande maken...
  • didis
    Äldre 23 Aug 08:20
    #6
    Wiggy skrev 2008-08-23 01:34:19 följande:
    Ja, jag kan spela in den. Jag spelar keyboard så det kommer att låta som ett helt band som spelar. Kosta? Ingenting! Det här gör jag gratis för jag tycker det är roligt.
    Å, vad glad jag blir!!

    Jag skall försöka hinna ner på stan och kolla efter noter under dagen. Problemet är att mörka det inför blivande maken...
  • didis
    Äldre 23 Aug 19:48
    #7

    Ingen av musikaffärerna hade noterna så jag har beställt en notbok från nätet, jag hör av mig när den kommer!

    Väntar, väntar...

  • didis
    Äldre 3 Sep 18:23
    #8

    Nu har jag noterna till en så´n karl.

    Wiggy, jag har inboxat till dig om erbjudandet att spela in låten kvarstår.

  • Wiggy
    Äldre 4 Sep 12:31
    #9

    Erbjudandet kvarstår och inboxinlägget är besvarat

  • ditte1
    Äldre 4 Sep 15:08
    #10

    Hej!
    Jag tänkte bara fråga Wiggy ( och det är helt ok om du inte vill!!)
    Skulle jag också kunna få den inspelningen? Snälla :)
    Är helkass på att sjunga, men har fått för mig att sjunga den på festen ändå, som ett litet tokigt inslag o för att visa att han betyder allt för mig...
    ditte1

Svar på tråden "en sån karl" instrumentalversion?