• Glazyr

nu gråter jag snart!!!

använder mig av kortdesigns mall till festprogramen men vet inte om det blir rätt....sidnummreringen är ju likson mitt på sidan....syns det sen eller försvinner det?? nån annan som gjort program hema på deras mall och kan förklara för mig...!!!

• Svar på tråden nu gråter jag snart!!!
  • Anettan73

Hmm svårt att förklara. Men i Word finns det ju 1 knapp som ser ut som ett P. Klicka i den så kommer du att se alla mellanslag o Enter slag.
    Du får börja uppe ifrån att ta bort enter slagen.
    När du lägger in bilder så får du ta och lägga dom behinde som det heter på min dator. Så kan du flyttad en hur du vill i hela programmet utan att tänka på alla enterslag mm mm
    Vill du så kan jag maila över vårt fest program som vi använde. Så ser du när du klicka r på bilder mm hur det ser ut. Jag har oxå använt mig av kortdesigns mall.

• Tjolinti

vad kostar typ ett festhäfte från dom, med totalt 12 sidor. fram o baksida medräknat

• Anettan73
    Tjolinti skrev 2008-08-19 19:12:51 följande:
    vad kostar typ ett festhäfte från dom, med totalt 12 sidor. fram o baksida medräknat
    Man laddar ner mallen och gör allting själv. Deras priser om dom gör allt borde finnas på sidan.
  • Fru2009

Glazyr! Snälla gråt inte för att sidnumreringen inte blir som du tänkt dig. Betydligt större saker kan bli annorlundare än du tänkt dig. Din dag kommer att bli underbar, med eller utan siffror i festprogrammet!

• MadeleineLK

Det är en inställning du kan göra i Publisher, man väljer helt enkelt vart man vill ha siffrorna, så fungerar det i Word, och vad jag kommer ihåg (var längesen jag jobba med Publisher), så ska det fungera så där också! Klicka runt lite och se ifall du hittar någonting? :)

Svar på tråden nu gråter jag snart!!!