• Wehoo

Bra fotograf i Helsingborgstrakten?

Är det någon som kan rekomendera fotograf som jobbar i eller i närheten av Helsingborg? Väldigt tacksam för alla tips och förslag!
    Tack!

• Svar på tråden Bra fotograf i Helsingborgstrakten?
  • Wehoo

Puffar... Eller vad det nu heter... :o) Ingen som vill tipsa mig om fotograf i helsingborgstrakten?
    Kram!

• Anja 19 juli 2008

Vet inte alls hur Ängelholm ligger i förhållande till Helsingborg men vi hade Mickael Tannus, från Ängelholm och han körde till Lund för att fotografera oss. Betalade 600 kr för bensin osv för det.

Allt som allt för porträttfoton, vigselfoton och foton vid hyllningarna/minglet utanför kyrkan gav vi 4.500 (inkl bensin, alltså 3.900 för själva fotograferingen). Då får man en hemsida med alla foton, och så får man en cd-skiva med alla fotona HÖGUPPLÖSTA, dvs du behöver inte gå till honom för att få några foton framkallade utan du kan framkalla precis vilka foton du vill, var du vill. De flesta fotografer lämnar, som jag förstått, bara ut lågupplösta foton på skivorna så att du måste vända dig till dem för att få ett foto framkallat.

Kan VARMT rekommendera honom, han är superduktig.

www.tannus.se

• Essovich

Kolla på modellbilder.se för att se vilka som finns i trakten. Säkert många som är villiga att köra oxå.
    /jessica

• lisen85

hittade min secret box fotograf på modellbilder.se så han ska fota mitt bröllop med. skitbra och jobbar i hela skåne.

• Wehoo

Tack så jättemycket för alla dessa tips! Ni är snälla ni! :o)
    Kram!

Svar på tråden Bra fotograf i Helsingborgstrakten?