• Teoliny

Sorg...måste skriva av mig :'(

Har gråtit i flera timmar, aldrig varit så chockad i hela mitt liv. Det ringde på dörren och där står en av mina bästa kompisars föräldrar och hans 4 närmaste vänner. Jag ser att han inte är med dom, jag börjar gråta direkt.

Hans mamma säger det rätt ut...David är död.
    Förlorade en älskad vän idag till diabetes.
    Hans blodsocker hade sjunkit snabbt och han hamnde i koma,
    när hans föräldrar hittade honom var han redan borta.

Han skulle fylla 24 år nu på torsdag..

Vila i frid David!

• Svar på tråden Sorg...måste skriva av mig :'(
  • JPerlestam

Gud, vad fruktansvärt! Beklagar verkligen er sorg! Kram

• varelse

Usch vad hemskt... jag vet inte ens vad jag ska säga. Jag kan inte ens börja förstå hur det känns, men jag förstår din otroliga sorg!

När sånt här händer känner man sig så otroligt maktlös.. Både som utomstående och som närstående. Jag är jätteledsen för din skull... jag vet inte vad mer jag ska säga, för ingenting kan ju göra det bättre igen. :(

Skickar i alla fall så många varma tankar jag bara kan åt ditt håll och hoppas att kanske någon enda når fram.

• BlendaSigne

Hua!!! Finns inga ord som gör detta bättre. Många varma kramar!!!

• aikidoaasa

Jag vet hur det känns när någon går bort hastigt i diabetes. Jag hade en älskad kusin som gick bort för några år sedan. Han som var så pigg och glad och sedan helt plötsligt...
    Jag skickar dig styrkekramar och hoppas att det snart känns lite mindre hemskt.

• Nalle Puh 40

Finns inga ord att säga just nu men jag tänker på dig och hans anhöriga.

Många kramar Karoline

• 20090801

Många styrkekramar från mig.

• lillapinglan

Sänder dig och hans anhöriga en tanke. Diabetes är en läskig sjukdom som man ibland inte tar för att vara så allvarlig.
    Många kramar från en diabetiker som nu tänker lite extra på sitt blodsocker...

• didis

Beklagar sorgen.

Det känns konstigt att mista någon som är så ung, så orättvist på något sätt.

Maken förlorade sin lillebror för 2 år sedan, han var nyss fyllda 24. Konstigt nog går livet vidare trots sorg och en dag blir livet faktiskt roligt igen, tro det eller ej.

• Zsarah

Många styrkekramar till dej. Beklagar sorgen..

Svar på tråden Sorg...måste skriva av mig :'(