Nu är jag Fru Rålin på riktigt=)
Nu är vi gifta=) En helt underbar dag...Vi var helt otroligt rörda i kyrkan och en och annan tår fälldes. Alla våra gäster sa att det var det mest känslosamma bröllop de varit på=) Ingen "uglycry" i kyrkan tackolov. Min dag började med en promenad med hunden, syrran och yngsta dottern, sen en rejäl frukost. Syrran började göra mig iordning vid 11 och jag var inte klar förrän vid 15! Så vi kom försent till fotografen. Men det gjorde inget sa hon. Jag bara längtar till fotona kommer för vi hade verkligen kul när vi tog dem och det var väldigt avslappnat. Eftersom det var festival i stan föreslog fotografen att vi skulle ta bilder vid en karusell. Blir nog coola bilder;) Väl vid kyrkan passade vi på att springa på toa och bättra på läppglanset...När vi stod innanför dörrarna och hörde min mans syster börja sjunga kom nervositeten. Johans hand bara skakade och ju närmre altaret vi kom ju mer skakade handen. Väl framme fick jag först lägga min hand på hans och sen ta ner våra händer...Efteråt har han sagt att han var coollugn tills vi började gå mot altaret. Vi grät båda två under vigseln och var väldigt rörda. Prästens tal till oss var helt underbart och vi både grät och skrattade. Det var så vackert i kyrkan. Mycket bättre än vi hoppats på, eftersom våra planer på ett utomhusbröllop fick ändras i sista sekund, då vädret skulle bli dåligt. Och tur var det för under vigseln började det spöregna. vi skojar om att gifta om oss för att det var så härligt! Är lite avundsjuk på er som har det kvar;)Njut av er dag för det går sååå otroligt fort!
Jag har försökt att lägga upp bilder i mitt galleri men det går inte:( Tror att det är formatet som är fel och jag kan inte ändra det. Någon som vet hur man gör?