• a wife to be

Min mage hålle på att flippa ut!

Svårt att välja kategori till detta. Känner mig så himla stressad emellanåt, min magkatarr gör sig starkt påmind, mått illa både igår och idag. Känner mig oxå väääldigt trött hela tiden. Dom stora sakerna är på plats, men allt himla små plock som ska fixas, åhh, man vet ju inte vad man ska börja med!

Lär väl bryta ihop totalt veckan efter bröllopet.
    Det ÄR jätteroligt att pyssla med allt, men med 9 dagar börjar så smått paniken innfinna sig.

• Svar på tråden Min mage hålle på att flippa ut!
  • Efter 11 år är det min tur

Det ända jag kan ge dig är en kram på vägen och be dig att ta det lugnt,försöka iaf. Lägg dig i ett gott bad med lite oljor och låt din m2b ta hand om dig Snart är du fru...

• a wife to be

Ja det låter härligt. Min tur att lägga barnen ikväll, funderar på att även jag ska gå och lägga mig då!

• Brud28

Jag hade också magkatarr veckorna innan och mådde jätte dåligt!

Novaluzid och Pepcid duo hjälpte mig att överleva

Det är svårt men försök att slappna av och inte se allt som ett stressmoment utan som något du verkligen ska njuta av!

Lycka till med bröllopet!

• 27juni2009

oh när jag läser ditt inlägg e jag rädd att jag sitter i samma sits nästa sommar med migrän oxå till på köpet... Hoppas verkligen inte men de skulel vara så typiskt, så jag lider verkligen med dig. Försök som tidigare skrivit att lägga dig i ett bad, gå o sola solarium, slappna av så gott du kan, för bröllopet blir ju inge bra (för dig) om du stressar sönder dig innan, du ska ju kunna njuta av ditt bröllop kan någon hjälpa dig med de här små skaerna som e kvar för o underlätta?
    Kram o lycka till

• a wife to be

Nu har jag ju ledigt hela nästa vecka, ska försöka göra klart allt mån,tis, och ons för att kunna slappa på tors. _Sen på fre är det tid att köra ut allt till lokalen.

Jag har just nu Novalucol, men får nog inhandla Pepcid Duo, lite starkare är dom ju.

Tycker jag du gör rätt i...Det hade jag gjort och du behöver vila.
    a wife to be skrev 2008-08-14 19:03:56 följande:

Ja det låter härligt. Min tur att lägga barnen ikväll, funderar på att även jag ska gå och lägga mig då!

Har du ingen som hjälpa dig lite mer så att du slipper stressa?
    a wife to be skrev 2008-08-14 19:05:26 följande:

Nu har jag ju ledigt hela nästa vecka, ska försöka göra klart allt mån,tis, och ons för att kunna slappa på tors. _Sen på fre är det tid att köra ut allt till lokalen.Jag har just nu Novalucol, men får nog inhandla Pepcid Duo, lite starkare är dom ju.
  • a wife to be

Man e ju så himla dum som sparar så mkt till sista veckorna. Men det har hela tiden kännts så långt borta och att det kommer vi lungt att hinna med. Men oj, vad dagarna bara rusar iväg. Jag längtar verkligen tills det är dags, och det kommer bli hur bra som helst, även om det skulle vara ngt som inte blir som man tänkt, herre gud, det är ju bröllop vem har inte kul då

• AnAngel

Min tärna och vänner ska hjälpa mig så jag kan nog räkna med att slippa stressen... då alla vill hjälpa till med ALLT! Får nästan hålla tbx dem, de är ju trots all mitt bröllop...haha

• a wife to be

Jag har visst folk som undrar om dom kan hjälpa till med ngt, men jag har svårt att delegera ut, vad ska dom göra liksom, eh kan du åka och handla blockljus, jag vill ju själv välja. hmm svårt det där.

• Celeste97

Har varit i samma sits och här är mina bästa tips:
    * Om det finns något någon annan kan göra åt dig, be dem om hjälp.
    * Ha tydliga gränser (i tid) för när du jobbar med bröllopet och när du gör helt andra saker. Det är när allt börjar flyta ihop till en enda röra som du stressar hela tiden. Säg högt till dig själv "Nu börjar jag jobba" och "Nu får jag absolut inte jobba med bröllopet de närmaste två timmarna"
    * Ta pauser - gå promenader tillsammans, solarium är skönt, laga en långsam middag etc etc.
    * Använd avslappningsband när du gått och lagt dig och ha en rutin för sängläggandet som långsamt tar ner dig i varv.

Svar på tråden Min mage hålle på att flippa ut!