• pialotta124

Ni som tänker önska er presentkort till bröllopsresan...

...gör inte det! Vi fick idag bittert erfara att 2 av de presentkort som vi fått på 2 olika resebyråer här i Umeå inte går att använda för att betala vår bröllopsresa. Eftersom att resan inte är bokad via dem, utan via Fritidsresors hemsida, så går det inte att betala med presentkorten. Detta trots att mina kompisar kollat om det skulle gå att betala resan med presentkortet-men icke! Jag säger bara "cash is king", önska er pengar istället och slipp all besvikelse i efterhand! MORR!

• Svar på tråden Ni som tänker önska er presentkort till bröllopsresan...
  • 27juni2009

gu va trist nej jag har funderat på det där med presentkort oxå, man har ju inte en susning om hur mycket man får, vilket kan betyda att man har pengar över kanske o annars får man väl vänta att köpa resan till man fått presenterna för hur betalar man annars? Hoppas ni kan ta någon liten weekend eller nåt för de presentkort ni fått o få extra mini bröllopsresa iallafall

• rosennosen

Annars är det ju bara att önska sig presentkort från en rikstäckande resebyrå, ex Ticket, och köpa resan via dom, så slipper man problemet.

• annalovquist

Vi önskar oss på Resia, vilket vi har varit noga med att meddela, för att slippa sådant strul.

• Mams

Fyyy så tråigt!
    Vi önskade oss från Ticket.

• älskarlivet

Men är det inte lite självklart att bokar man via resebolagets hemsida kan man inte betala i en resebyrå sen? Då betalar du ju via nätet också.

Bättre att önska sig presentkort hos resia eller ticket eller så..

Svar på tråden Ni som tänker önska er presentkort till bröllopsresan...