• Vill nu

Någon som haft festen på Druidgården, Stöcksjö bygdegård eller Göstas Loge i Umeå som kan berätta vad ni tyckte?

Är ute efter en lokal i närheten av Umeå, där man kan ha catering och egen alkohol, och dessa är dem jag fått tips om. Tycker det är svårt att hitta bilder, samt att få en uppfattning om lokalerna, så är det nån som vill dela med sig av sina erfarenheter?
    Eller kanske kan tipsa om andra lokaler? (Gärna i stan, eller norrut, då vi mest troligt gifter oss i Sävar...)

• Svar på tråden Någon som haft festen på Druidgården, Stöcksjö bygdegård eller Göstas Loge i Umeå som kan berätta vad ni tyckte?
  • hoppan

Jag Har varit på ett bröllop i Stöcksjö bygdegård och tycker den är bra. Finns förberett för en bar och har en liten scen. Ute är det lite slitet men det går att fixa. Tåls att tånkas på. HAr själv varit och tittat på Druidgården men tycket nden var lite liten. Bygdegårdenär större och ljusare pågrund av alla fönsterna. Jag har lite samma problem vill gärna hitta en lokal centralt. Funderar på fabriken, hantverkshuset eller stöcksö bygdegård. Lycka till!

Svar på tråden Någon som haft festen på Druidgården, Stöcksjö bygdegård eller Göstas Loge i Umeå som kan berätta vad ni tyckte?