• NinniJ

Om man gillar läckra skor.....

Jag är en inbiten sko-freak precis som många andra kvinnor.
    Tyvärr har jag inte en budget som Posh eller Paris, men min skogarderob imponerar faktiskt ändå. Till saken hör att jag använder mina skor MER än en gång i motsats till ovsn nämnda damer. En del är i och för sig impulsköp, andra riktiga slitvargar. Nog om det.
    Ett tips till er är att köpa från USA just nu när dollarn är så låg, man kan göra riktiga fynd. Det kan vara svårt med storlekarna, men man lär sig med tiden, och köper man från en känd säljare/sajt är de alltid tillmötesgående vad gäller byte av modell eller storlek. Jag köpte mina vita brölloppspumps för små, så lita inte på tabeller utan mät längden på foten och ange om den är smal (narrow) eller bred (wide).
    Totalt har jag köpt tolv par frän staterna, utav dem är hälften stövlar/stövletter.
    Jag fyndade senast ett par Louboutin-pumps med skyhög klack och den röda sulan, ni vet.
    Detta är min stora last men jag låter det aldrig gå ut över något annat. Kram på er alla därute.

PS. Ett par länkar.

www.asos.com/ (i.o.f.s UK)
    howcool.com/ (här fick jag t.o.m. en häftig T-shirt gratis)

• Svar på tråden Om man gillar läckra skor.....
  • Dittvackrajag

tack för tipset!

• Im yours

Hej! Wow, vad många snygga skor. Himmelriket, *ler. Tack för det.

• Claristar

Jag ÄLSKAR skor. Jag köper nya så fort jag har råd.
    Jag fullkomligt älskar skorna på den sista länken.
    TS har du beställt från howcool.com?? Hur var dem i storlekarna??? Är sugen på att beställa därifrån nämligen.

Svar på tråden Om man gillar läckra skor.....