• Chariina

För lång för klack.

Jag är 181 cm och min m2b är 178...kan inte ha klack på mina skor..då det ser lite roligt ut :) men ballerinaskor i februari...? några tips?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-10 09:59
    Har även besvär med knäna, så jag kan inte ha klack...

• Svar på tråden För lång för klack.
  • LottaAnders

Jag är oxå lång 176. Min M2b är längre men jag trivs inte i klack och tycker inte om att känna mig lång. (löjligt)
    Jag hittade fina brudskor på brandos.se liten iten klack. Billigt oxå.

• Chariina

nej precis, jag har inte gått i klack sen högstadiet...ska kika in sidan... =)

• Lavendelblomma

Finns snygga ballerinor för kallare väder! Med tjocka strumpor under!

• Chariina

jo jag funderade på detta, älskar nämligen dessa skor :)

• erika26

Jag är 182cm. Jag har en kille som är 190cm. Kör på det du känner dig mest bekväm i.

• Chariina

jag hittade ett par ballerinaskor som jag nog vill ha, ska bara fundera ut vad jag ska ha under...gillar ju raggsockar annars ;) hihi

• Soon and very soon

äh ballerina funkar i mars! du kan ju ha de inne i kyrka o på festen o ha stora mysiga snöskor ute??

• Chariina

Jo det kanske dom gör, får leta fram ett par snowjoggers att ha till o från kyrkan ;) nä men jag kör nog på det då...det blir nog bra!

• Ayeree

M2b och jag är 175cm bägge två. Vi har inte bestämt till 100% var vi ska gifta oss så antingen är jag barfota (sandstrand under vajande palmer) eller så har jag mina tjocka vinterstövlar (ishotellet). Om du trivs i ballerinaskor så tycker jag absolut att du ska ha ett par sånna. Personligen skulle jag nog ha nånting tunnare än raggsockor under men det är jag

Svar på tråden För lång för klack.