11 oktober??
Hej alla brudar/brudgummar. Är det några som gifter sig den 11 oktober, finns det kanske till och med någon aktiv tråd?
Kram!
Hej alla brudar/brudgummar. Är det några som gifter sig den 11 oktober, finns det kanske till och med någon aktiv tråd?
Kram!
Vi fick bekräftat idag att vi gifter oss 11 oktober=) Vi har då varit tillsammans i 4 år.
Vi kommer ha ett litet borgerligt bröllop med våra familjer.
Sen äter vi smörgåstårta och bröllopstårta hemma hos oss.
Vi ska gifta oss den 11 oktober . Det finns en tråd som heter "Oktober" under Vår månad i menyn till vänster. Lycka till med allt!
11 oktober här också, tjohoo - det är då det ska vara jääättefint väder för övrigt...
Snaily, önsketänkande eller? (hoppas just nu på att du är supersynsk, eller nåt ).
Nej, är ju tyvärr inte ett dugg synsk... Men har ingen backup-plan för fotograferingen om det skulle regna, så jag håller alla tummar för fint väder.
Här är en till som ifter sig den 11 oktober. Oxå borgerligt. träffade Vigselförrättaren i förra veckan. Det närmar sig verkligen med stormsteg. Lite nervöst faktiskt!
Ska hämta ut näbbklänningarna i morgon och så ska jag till sömmerskan med min klänning.
11 oktober minsann.
Och blir vädret regn har vi lovat fotografen att hoppa ner i Anten som ligger precis bredvid. Blöta blir vi ju ändå.