• Tofsetofs

    Så lycklig!

    Tror denna hamnade lite fel... Planering är det ju inte direkt... :)

    Hej på er!
    I våras postade jag ett mycket långt, mycket ledset inlägg (som vi inte tar upp igen) och till alla er som svarade vill jag bara säga tack, även om det är lite sent.

    En del av er undrar säkert hur det har gått? Bra!
    Vi tog ett allvarligt snack, han insåg att jag saknade den ack så viktiga bekräftelsen, de små orden och allt det där som jag tycker är viktigt. Jag insåg att ibland får man faktiskt tala om exakt vad man vill, annars förstår han inte. ;)

    Vi har nog båda lärt oss ett och annat på vägen och för mig kom insikten att jo, han älskar mig verkligen, när han sade att han inte kan tänka sig ett liv utan mig. Jag gav honom sommaren att ändra sig, eller iallafal börja ändra sig, och jösses vad han jobbat på det och vad lycklig jag är! Han är verkligen rätt för mig och jag är så glad att jag trots att jag mådde så dåligt, gav honom den chansen...

    Den 6 september är det vi! Det värsta med detta är att ju mer det närmar sig, desto mer Bridezilla blir jag! Och det är ert "fel", alla ni goa här, för er inspiration och glädje! TACK!

  • Svar på tråden Så lycklig!
  • Efter 11 år är det min tur

    Glad att det ordnat sig för dig även om jag inte vet vilken tråd det var eller om jag skrev i den. Men jag ser att du är lycklig och det blir jag glad av
    Kram på dig//Anna

  • Freckles

    Känner igen mig i det du beskriver (även om jag inte läst den första tråden) och visst är det underbart när man får gehör och lite till... vi gifter oss också den 6/9!!
    Lycka till på den stora dagen!

Svar på tråden Så lycklig!