• Thewedding

    Vad har ni på borden på festen ?

    Jag har köpt rosvärmeljus , vitgröna rosenblad, svart/vita festprogram, rosa/vita placerings kort, vit/silvriga påsar som jag ska ha godis i.

    Sen ska jag ha smala vaser med en ros i varje.

    Vad mer ska man ha ?

    Vad har ni på borden ? Har ni bilder ?

  • Svar på tråden Vad har ni på borden på festen ?
  • Lillsnufflan

    Vi ska nog bara ha vita dukar med lila löpare på. Och så värmeljus o värmeljusstakar i våra temafärger och kanske lite konfetti, rosenblad eller dylikt där emellan. Och placeringskort och festprogram förståss.

  • Fejs

    Vi ska ha vita dukar, något enkel blomsterarragemang (beroende på vad det kostar) och kandelabrar.

  • I vått och torrt

    Vita dukar, blockljus, dekorationsdiamanter och vattenpärlor i genomskinligt.
    Vattenpärlorna kommer vi att ha dels spridda på borden och dels i små låga vaser med en vit gerbera i.

  • a wife to be

    Vi ska ha rosa blockljus, skålar med vita flytljus och någon rosa blomma i, murgröna och lite dekorations pärlor.

  • egensinnig

    Vi hade vita dukar, lotuslyktor i klara färger samt blommor

  • Joeline

    Ett tips är att provduka först, hemma! Det ser lätt lite för plottrigt ut om man har för mycket grejor, när sen festprogram och allt har kommit på plats.

  • mazaba

    vi lakan som dukar, kastanjer o en liten vas med gerbera i o värmeljus

  • misstrixie

    Vi hade vita dukar och naturbeige löpare, vita krukor med arrangemang av ljusrosa rosor och brudslöja, utströdda rosblad, transparenta ljuslyktor fyllda med guldfärgade dekorstenar och lösa vita pärlor, och så festprogram och gästpresenter; kapsylöppnare med vårt monogram där vi fäste placeringskorten i ljusrosa med guldtråd.

Svar på tråden Vad har ni på borden på festen ?