• mintursnart

    Kostym till M2B

    Hej.
    Har ni några bra tips på vart jag kan köpa en snygg kostym till min M2B och hans marsalker, vill att de skall vara snygga utan att det kostar skjortan.

  • Svar på tråden Kostym till M2B
  • Lillsnufflan

    Finns det någon outlet i närheten av där du bor kan ju det vara en idé. Min m2b köpte en ursnygg SiR-kostym på Factory Outlet i Vingåker för 450:-. Blir inte mycket billigare. I Stockholm finns det ju t.ex. Barkaby, de kanske har?

  • mintursnart

    Om vi kan få skräddarsydda kostymer for 2000 per styck skall vi definitivt testa det, mer pengar över till min klänning :)

  • Lillsnufflan

    Det fanns en tråd om det, flera personer tycktes vara nöjda. Jag följde tråden för vi hade egentligen tänkt beställa därifrån, men när vi hittade kostymen för 450:- kunde vi inte låta bli eftersom vår budget inte riktigt gick ihop sig från början. Prova att söka.

  • Sofiafeb2009

    Min erfarenhet är att det var lätt att beställa, smidigt, billigt och sen riktigt nygga kostymer..
    Min killes mått är ju lagrade i hans profil nu sa han har beställt fler sedan dess och då tar det ju bara någon sekund, otroligt smidigt då han använder kostym ganska ofta..

  • mintursnart

    Japp, jag hittade tråden, och skall beställa kostym ifrån Suitopia ikväll. Verkade som andra på BT endast hade bra saker att säga vilket känns tryggt.

Svar på tråden Kostym till M2B