• Mikabella

Jag är sååå nyfiken!...

...jag gifter mig den 30 augusti och är en sån sucker på fotografier från bröllop just nu! Kan jag inte få tjuvkika lite på just era? Är ju så vackert, inspirerande och spännande! Så min lilla fråga är...om du har bilder i ditt galleri så kan du väl skriva en liten rad o låta mig få se?...

Är säker en eller två till här på BT som är lite nyfiken?

• Svar på tråden Jag är sååå nyfiken!...
  • FrökenHoppsan

Vi var o fotade oss igår, vi viger oss på lördag, har några bilder från fotograferingen i mitt galleri!

• Augustibruden 2008

Så fina, men hur kommer det sig att ni fotas INNAN bröllopet?

• Eriks fru

Jag blev fru den 7 juli ifjol.....UNDERBAR dag/kväll/natt!! Finns bilder i mitt galleri, och på www.saraocherik.se välkommen in!

• LottaAnders

Vad fint sminkad du var Fröken Hoppsan. Vilken ögonskugga hade du?

• Duchess

Jag gifte mig förra året, och blev kvar här Har några bilder i galleriet. Vi har både färgbilder och svartvita bilder från fotografen, vilket jag rekommenderar!

• LottaAnders

Jag menad Eriks fru. Ang ögonskuggan. Sorry!

• Mikabella

Ni är ju ALLA SÅÅÅÅ FINA! Åh nu vill jag ju att den ska bli den 30 augusti imorgon! Tack för att ni delar med er. Det är såååå underbart att se brudpar. Ni ser så glad, kära och strålande ut!

• Eriks fru

En blandning av carat och bronze från MAKE UP STORE. Jag blev väldigt nöjd med sminkningen.

• LottaAnders

Ok. tack för tipset
    Eriks fru skrev 2008-08-07 13:57:54 följande:

En blandning av carat och bronze från MAKE UP STORE. Jag blev väldigt nöjd med sminkningen.
  • FrökenHoppsan

Vi valde att fota oss den dagen då jag gjorde min provuppsättning, alltså igår, vi gifter oss på lördag. Så provsminkade jag mig också igår, och vi "lånade" min brudbukett från floristen, lämnade tillbaka den sen så att den kan stå i kylrum där tills lördag.
    Sånu känns det så skönt, att veta att allt , klänning, går smink kommer att funka på dagen D, plus att vi inte har den stressen då, att fotas, nu hade vi en halv dag med fotografen, och fick till riktigt häftiga bilder.
    Detta kan jag verkligen rekommendera!

Augustibruden 2008 skrev 2008-08-07 13:44:50 följande:

Så fina, men hur kommer det sig att ni fotas INNAN bröllopet?
Svar på tråden Jag är sååå nyfiken!...