• sandybee

Vad ska vi välja?

Har precis av budgetskäl fått skära ned fotograferingen från 2 till 1 timme och har nu svårt att välja vilken av de två timmarna vi vill ha, antingen en timme innan vigseln med lite bilder i utomhusmiljö och roliga gangsterbilder eller vigseln och efteråt på kyrkbacken samt några porträttbilder utanför kyrkan.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Vad ska vi välja?
  • tolonta

Jag skulle valt en timme innan vigseln. Skulle inte valt bort den 1,5 h fotografering som vi hade för allt i världen. Det var jättekul. Dessutom kommer alla gäster fotografera er under vigseln och på kyrkbacken, så det kommer vara förevigat ängå.

• BrudSeptember2008

Jag skulle definitivt ha valt att fotas innan!:D

• Pumpkin

Jag skulle ha tagit fotograferingen innan vigseln och sen fråga någon av gästerna om han/hon kan tänka sig vara "huvudfotograf" under vigseln och ute på kyrkbacken.

• countrypie

definitivt innan vigseln.... under vigseln kan ju vänner och familj fota, och det är ju nästan aldrig de bilderna man använder till förstorringar och tack-kort..

• Lillsnufflan

Jag håller med de övriga, jag skulle också valt innan vigseln. Gangsterbilder låter för övrigt kul.

• Tooticki

Innan vigseln, absolut. Det är mycket lättare att fokusera på fotograferingen innan alla gästerna svärmar omkring en.

Är det några bland gästerna som har kameror kanske de kan ta mingelbilder.

Svar på tråden Vad ska vi välja?