• Froggys

Bilder från vårt underbara bröllop!

Dagen kunde inte ha blivit bättre. Efter en hel vecka med regn, strålar solen på vår dag (12 juli, 2008). Alla var glada och personalen på Riddersvik var helt underbara, allt var över förväntan.

Ett litet minne från vigseln är när jag går ner för altargången, så känner jag hur strupebandet åker ner för mitt ben och ramlar av Som tur är hade jag en underbar tärna som räddar situationen! Dessutom försöker jag trä på ringen på fel han på min älskling

Som bröllopsdans dansade vi Dirty dancing, vilket var mycket roligt och uppskattat! Jag bytte även klänning på kvällen vilket ni ser på bilderna.

Bilder finns i galleriet!

• Svar på tråden Bilder från vårt underbara bröllop!
  • FruHamberg

Grattis, ni var jättefina!!

• mosklubba

Stort grattis! Vad fina ni var
    Lycka till!

• Hofsan

Jättefina bilder och äntligen ett brudpar med en riktigt snygg tårta!

• Froggys

Hofsan:

Tack! Vi var riktigt nöjda med tårtan!

• rosarosen1

Grattis! Så fina ni var! Jag gillade din bukett jättemycket, typ nåt sånt vill jag ha!! Jättefin verkligen.

• Robina67

Grattis!! Så snygga ni var!!! Ser så lyckliga ut
    Vi ska gifta oss i Bromma Kyrka oxå. Visst är den fin?

• matildaochniklas

oh, va fina! grattis!

• lottis77

Grattis!! Tyckte ni hade en jättefin bordsdukning! Allt det andra såg också genomtänkt och fint ut, kanske jag ska lägga till.

• HelenaOlivia

Ni var tokfina och så vackra bilder det var. GRATTIS!!!

• Froggys

Tack alla, vad gulliga ni är!

Robina 67: Ja, Bromma kyrka är riktigt vacker! Vi är så nöjda med valet av kyrka.

• Lajsan

Grattis! Vilka fina bilder! Gillade särskilt den med er under slöjan och svenska flaggan bakom!

Har också funderat på detta med strumpebandet och funderar allvarligt på att sätta fast det med en säkerhetsnål, men tänk om den skulle gå upp då gör det riktigt ont

• Froggys

Lajsan: Ja, att sätta fast strumpebandet är väl en idé. Men var hade du tänkt att sätta fast den? Tänker du ha strumpbyxor? Men som sagt akt så att inte nålen åker upp Annars blir det ett roligt minne om den ramlar av

• Fjällbacka08

Å vilka underbara bilder. Stort grattis och lycka till!

Svar på tråden Bilder från vårt underbara bröllop!