• Victua­lia
    Äldre 6 Aug 08:26
    1760 visningar
    6 svar
    6
    1760

    080808 Vädret...:(

    Alltså kan inte anat än hålla med föregående talare. Vi ska ta kort utomhus mellan 14-15.30 och då verkar det som om det kommer att vräka ner... blääää. Har ni ngn bra plan om det regnar när det är fototajm? Världens största paraply?

  • Svar på tråden 080808 Vädret...:(
  • Duches­s
    Äldre 6 Aug 08:42
    #1

    Ett bra tips är alltid att planera för regn och hoppas på solsken :)

    Går det att fota sig i fest- eller vigsellokalen?

  • mammaj­s
    Äldre 6 Aug 09:17
    #2

    Vi kommer nog vara ute bredvid en älv där det finns ett litet tak man kan vara under. Ingen aning om vad man ska göra annars?!

  • matild­aochni­klas
    Äldre 6 Aug 09:19
    #3

    Jag gifter mig inte förrän den 6/9 men våran fotograf sa att vi kan ta bilderna i kyrkan om det blir spöregn.

  • sussa8­4
    Äldre 6 Aug 09:28
    #4

    kl. 13 ska vi fotograferas men om det regnar då så åker vi till fotografens ateljé och fotas där och medans vi fotar och det kanske blir uppehåll så åker vi till festplatsen....

  • 080808­brud
    Äldre 6 Aug 20:19
    #5

    Det ska bli sol! Vi ska ha bröllopet utomhus, men vi har ett partytält utifall attt. Regnar det tar vi innomhusbilder på själva dagen och kanske tar utomhus nunder helgen om dte klarnar upp (fotografen är en vän)...

  • august­i2008
    Äldre 7 Aug 11:57
    #6

    Hej
    Vi gifte oss förra helgen och det SPÖ-regnade. VI hade tänkt att ha vigseln utomhus men hade det i stället i ett museeum som våra släktingar dekorerade med björkris och levande ljus. Det blev så fantastiskt fint (antagligen bättre än om vi gift oss ute). Fotograferingen hade vi utomhus endå (med våra fina vita paraplyn) och inne i Herrgården. Fotona blev minst lika fina för det.
    SÅ jag lovar, eran bröllopsdag kommer bli fantastisk oberoende väder... det blev vår.
    Lycka till och njut av varje sekund!

Svar på tråden 080808 Vädret...:(