• Dottertrotter

Vilken fotograf gillar ni?

Vilken utav fotograferna i Växjö gillar ni?

• Svar på tråden Vilken fotograf gillar ni?
  • Dottertrotter

Tack!

Någon annan som har en åsikt?

• Essovich

jag tycker nog oxå ms.studio, mlifoto var inget som jag fastna sådär för. dkj var snygga bilder men man ville se lite mer bröllp.

/jessica

• Dottertrotter

m-studio är duktig men hon tar 10500 kr för porträtt+vigsel. Tycker ni det är värt det?

• Essovich

Herregud!!!!! NÄ det måste jag säga att jag inte tyckte!!!

/Jessica

• Veronika Brith

Nej, jag tycker att det är inte värt.

• Dottertrotter

Man får en heldagsfotografering med högupplösta bilder av dkj.se för 9500 kr

Mlifoto erbjuder en porträttfotografering med 20 fotografier för 3600 kr.

Vad hade ni valt?

• vero

är det inte kvalitét på bilden som räknas och därför spelar det igentligen ingen roll vad det är bild på? det ska vara djup i bilden ,nånting utöver det vanliga...
    vilka bilder känns varma? vilkas bilder berör? den fotografen vill jag ska ta mina bilder

• vero

dkj är väldigt kaxiga som vågar visa bara en bild...blir ni inte nyfikna och vill se mer?

än en fotograf som visar 40 bilder och alla bilder känns si så där?

• Dottertrotter

Fotografen på dkj är jättetrevlig och kanon på alla sätt och jag vill så gärna anlita honom men jag är rädd för att trots att man får flera hundra bilder så kommer det inte vara många som är riktigt kärleksfulla bröllopsbilder som jag är ute efter. =-(

• countrypie

jag tyckte mli.... dkj var jag inte så förtjust i, iaf inte för bröllop.

• 23maj2009

åh jag gillade dem alla på nåt sätt så jag skulle satsa på ett möte och ta den som du känner dig mest bekväm med..fråga om du kan få provskjuta några bilder med fotografen bara..
    Känslan är viktigast..

• Dottertrotter

Mitt intryck av dem är att

mli är noggrann, lugn och pålitlig
    m-studio är engagerad, motiverande och full fart
    dkj är lite mer avslappnad, ser möjligheter och experimenterar gärna

• Dottertrotter

Ylva tog fina bilder! Var är hon verksam?
    Finns det någon annan duktig fotograf i Växjö eller som brukar resa till Växjö och fotografera?

Svar på tråden Vilken fotograf gillar ni?