• avil

TIPS tack...ang vad jag tror är ett hemligt bröllop!!

Vi är bjudna på ett 40 års kalas,MEN är ganska så säkra på att de kommer att gifta sig!!
    Av olika anledningar!
    SÅ jag tänkte vara lite före min tid o ge de ett grattis till brudparetkort! O skriva nåt finurligt att "vi kom på er så grattis till bröllopet"! Men hur kan man klura/rimma på det??
    Ska även ha ett vanligt grattiskort i handväskan,om vi nu skulle ha fel....... ,-) .men jag känner på mig att det är ett hemligt bröllop!
    VIll bara så gärna få till nåt bra att skriva,så de vet att vi kom på de liksom...

• Svar på tråden TIPS tack...ang vad jag tror är ett hemligt bröllop!!
  • kanskesnartgifta

tror du att de ska gifta sig så har du nog rätt.:) Alla frågar oss hela tiden om vi ska gifta oss när vi ska döpa, vilket vi ska.. men vi nekar ju, men det syns.:)

• Kärlek ger näring åt själen

Trots en massa smussel
    Och kanske en hel del pussel
    Har vi kommit på er hemlighet
    Vi har klurat och filurat,
    Nu är ni påkommna!!

Grattis till Bröllopet

eller något

• Hofsan

Jag var på ett sådant "hemligt" bröllop för ett tag sedan och jag tog med ett annat kort i väskan ifall de skulle gifta sig
    vilket de gjorde.

• avil

Tack för tips-hofsan hade du skrivit nåt speciellt??

• Lovecats

Jag trodde benhårt att en kompis och hennes sambo skulle gifta sig när deras barn döptes, men tji fick jag. Kunde blivit pinsamt...

Jag röstar på två kort, precis som Hofsan tipsar om.

• avil

Jo,skrev ju det i TS,att jag har det

• avil

Ni skulle gifta er i hemlighet,
    men jag sa redan innan :-"jag tror att jag vet"!
    Att Kalle o Lisa skulle bli "ETT",
    förstod väl alla med lite vett!
    Grattis Kalle 40 år,o till ett långt vackert äktenskap!

Vad säjs om det? Kan man ha det??eller var det för fånigt??

• Pyron

Min mans farmor och farfar var hlet säkra på att vi skulle gifta oss samtidigt som vi döpte sonen, så de hade köpt en dyr present och hade med den.
    Men vi hade bara dop.
    Nu 7 år senare så har vi gift oss.

Så mitt tips är inte att köpa nåt för dyrt eller fint, om det nu inte är så.

• avil

snälla,NÅN kan väl säja,om det lät töntigt eller om det funkar.....

• avil

Pyron-nä ska inte köpa nåt!!
    De har redan haft oss att betala 200/skalle som en del av kuvertavgiften!! till hans 40års fest-låter misstänkt!!

• Fröken förväntan
    avil skrev 2008-08-04 16:11:12 följande:
    Ni skulle gifta er i hemlighet,men jag sa redan innan :-"jag tror att jag vet"!Att Kalle o Lisa skulle bli "ETT",förstod väl alla med lite vett!Grattis Kalle 40 år,o till ett långt vackert äktenskap!Vad säjs om det? Kan man ha det??eller var det för fånigt??
    Lät inte töntigt alls... bara fiffigt och bra! Kör på den
  • avil

ja,min man tyckte det var rätt okej med,så vi skriver så........

• Pupetta
    avil skrev 2008-08-04 16:11:12 följande:
    Ni skulle gifta er i hemlighet,men jag sa redan innan :-"jag tror att jag vet"!Att Kalle o Lisa skulle bli "ETT",förstod väl alla med lite vett!Grattis Kalle 40 år,o till ett långt vackert äktenskap!Vad säjs om det? Kan man ha det??eller var det för fånigt??
    inte fånigt utan jättebra! kör på det!
    hoppas att du har rätt och att de gifter sig
  • Arla79

Tycker också att du ska ta den!

• avil

tackar..då blir det så! ja,det är den 23e ,jag meddelar sen.....

• Arla79

Hur gick det? Blev det bröllop eller var det "bara" födelsedagskalas?

Svar på tråden TIPS tack...ang vad jag tror är ett hemligt bröllop!!