Vad kostar "glas på fot" i plats?
Någon där ute som vet vad såna plastmuggar fast med fot kostar på ett ungefär? Och hur många som finns i sådana förpackningar!
Tacksam för svar
Någon där ute som vet vad såna plastmuggar fast med fot kostar på ett ungefär? Och hur många som finns i sådana förpackningar!
Tacksam för svar
jag såg champagneglas i plast igår på ÖB, 12 st 39 kronor...
Så jag tippar på att de kostar nåt sånt!
Jaså! De kanske vore nåt...
Willys har billigast, ca 26 kr för 12 st om du menar de med svart fot som är i två delar som man sätter ihop. Citygross har vinglas som är "helgjutna" och därför är stadigare och mindre känsliga för sprickor. Tror det var 20 st i en förpackning som kostade ca 40kr? Men det är vinglas (låga "fyrkantiga" i profil) inte champagneglas om det var det du ville ha.
Tänkte hyra av cateringfirman, de tar 3 kr st, kollat det? Blir samma pris som plastglas..
Jag köpte fina "snirkligt mönstrade" champangeglas i plast på rusta för 20 för 6 st. De är super fina lite trevligare än de traditionella vanliga
Tyvärr verkar de endast ha det billigt i storstäderna För det finns ingen som hyr ut billigt här :-/
T and T skrev 2008-08-03 19:32:47 följande:
HYR rikiga!!! normalt sett billigare, de fixar disken och så mkt snyggare (för att inte tala om mer miljövänligt)
vill du ändå köpa...
Ikea har i omgångar haft sina riktiga champangeglas för 9kr för 6st...
eller gå ihop några kompisar eller familj och passa på att handla ett par 6pack var sen är det ju bara att splitta upp dom efteråt - och alla vet var de kan låna när de ska ställa till med ngt större (så gjorde vi - kan ju inte ha över 70 glas stående även om de för oss bara kostade 1,50 - så mamma och syrran och vi har 24 var)
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-03 20:39:04 följande:
Vår uthyrningsfirma tog 2 kr st - perfekt!