• Anna13

Tips på fotograf runt Göteborg

Hej,
    Nån som har tips på bra fotograf runt göteborg (där man även får digitala kopior). Hur tidigt bör man boka (ska gifta mig i juni nästa år)?

• Svar på tråden Tips på fotograf runt Göteborg
  • thn0808

Testa pictpro.se John är mycket duktig, trevlig och har överkomliga priser (3 800 för brudfotografering inkl 8 bilder) Kolla in hans portfolio samt blogg så får du se vad han går för =)

Finns även en tjej som heter Jenny Blad (jennyblad.se) lite dyrare men fantastiska bilder!!

Lycka till!!!

• Siris

Vi har bokat peter olsson från Lerum. www.photprint.se. Fina bilder, kostar 2500 för brudfotografering. Du får dessutom alla bilder högupplösta utan kostnad!

• countrypie

Vi har bokat Jenny Blad också, jätteduktig och trevlig tjej, fast vi flyger upp henne till Stockholm...

• GBG Brud 08

Eva Quirbach är helt suverän....Kolla in hennes hemsida:)

• Pyron

Jag hade ylva wikland.
    Hon är helt toppen.
    Kolla här: www.ylvawikland.fotosidan.se/

Jag fick alla bilder idag. Oj, så många bilder jag fick.
    Hon och hennes man är helt underbara.

• tågjäntan

Vi hade Atelje Nova. Det blev väldigt bra bilder. Tyvärr var det bara analoga bilder. De tyckte inte att de digitala var tillräckligt bra än. Iofs var det två år sedan, så de kan ju ha ändrat sig. Jag vet inte.

• Ankan80

Vi skall ha Li Fernstedt.

• Anna13
    Siris skrev 2008-08-02 20:26:15 följande:
    Vi har bokat peter olsson från Lerum. www.photprint.se. Fina bilder, kostar 2500 för brudfotografering. Du får dessutom alla bilder högupplösta utan kostnad!
    Verkar kanon! Vet ni nån som har haft den här fotografen innan?
  • Siris

Nej, eller jo men hon gifte sig för 3 v sdean, så jag har inte sett resultatet än . Men har varit hemma hos honom och sett bilder han tagit och de var jättefina!

• Fenixx

GBG Brud 08 skrev 2008-08-03 15:25:09 följande:

Eva Quirbach är helt suverän....Kolla in hennes hemsida:)
    ja vi ska ha henne. får både vanliga kort och digitala. väldigt tillmötesgående och hjälpsam. jättefina kort.
  • tolonta
    Anna13 skrev 2008-08-27 20:30:03 följande:
    Verkar kanon! Vet ni nån som har haft den här fotografen innan?
    Jag har några bilder på min sida som han har tagit...
  • SweetSun

vi har bokat Kent Isaksson, han har kontaktformulär här på BT på företagssidorna..

• Frujj

Gör du reklam för dig själv?

DINFOTOGRAF skrev 2008-08-29 08:54:01 följande:
    Hej!Jag är en mindre erfaren, men dock mycket billigare fotograf som finns till förfogande i Göteborgstrakten - västkusten.hemsidan finner ni på www.digitalfotografi.netMer information på min profil!Kram!
Svar på tråden Tips på fotograf runt Göteborg