• chamor

Pst.. Tyck till

Ja.. Jag tänkte testa att ta kort på mig själv för jag var för blyg för vanlig Secret box och kassan tröt.. Så jag tog själv bilder med självutlösare.. Blev ganska nöjd faktiskt!! Tänk vad lite photoshop kan göra Kika gärna i mina starka bilder och ge en kommentar.. Obs.. Tar bort bilderna ganska snart.. Trivs itne med tanken att de finns på internet!

• Svar på tråden Pst.. Tyck till
  • malinnnnn

Vilka bilder..? Jag kan inte se några?

• chamor

Kan tillägga att kvaliten är dålig men jag har bättre som jag skickat till tryckeriet

• chamor

Finns i mappen "Starka bilder"

• Plummis83

Håller med!! Var grymt fina bilder!!

Cantaton skrev 2008-07-31 11:04:44 följande:
    Man kan väl inte tro att dessa är tagna med självutlösare? Fina
  • malinnnnn

Aaah.. nu hittade jag Jättefina bilder!

• fröken sjunfors

Wow, vilka vackra bilder! Den första var riktigt hot! ;)
    Ger en hopp om att man faktiskt kan lyckas själv om man inte vågar gå till en fotograf...

• Meiia

Guuud vad fina! Hur lyckades du med det??? Jättenyfiken! Grymt bra jobb... Tänk om man skulle våga sig på det... :)

• chamor

Hoppas lilla gubben gillar dem

Har dessa bilder som ett CD-häfte. Så har jag sjungit in Marie Picassos låt This moment på en skiva som han ska få.. Är tondöv men sjunger aldrig inför honom (han är musiker) så det är verkligen att blotta min själ för honom så gott jag kan även om det låter illa.. Så skivan heter For Your ears only. Hoppas aldrig någon annan får höra den

Svar på tråden Pst.. Tyck till