• grabbarna

tips på bra och BILLIG glansspray nån?

jag använder inte sånt annars så därför vill jag inte köpa en så dyr.

• Svar på tråden tips på bra och BILLIG glansspray nån?
  • egensinnig

Den absolut bästa är en grön liten flaska från Kicks. Kommer inte ihåg vad den heter men den kostade ca 30-50 kr o är kanon. Köpte den efter tipsd här på BT

• Blondie77

Tänk på att en glansspray väldigt lätt tynger ner håret. Jag gick mannekäng för några år sedan och hade en jättehåruppsättning och frisören sprayade inte mitt hår med glanssprayen förens precis innan jag skulle ut på scenen för att inte förstöra uppsättningen. Tigi har en glansspray som inte tynger ner håret men den kostar runt 150 kr men det kan det vara värt om du tex ska locka håret eller har en annan typ av frisyr som ska hålla bra. Men tom när man har en sådan typ av glansspray ska man inte ha på den för tidigt.

jag tycker det är värt att gå till frisören och lägga lite extra för att få en riktigt bra produkt.

• egensinnig

Det var faktiskt eb frisör som tipsade om den på Kicks. har testat den på mitt tunna mjuka nordiska hår och det funkade bra. Gjorde provuppsättning och avslutade med ett jämnt lager glansspray. Viktigt att man inte överdoserar och håller rätt avst´ånd från håret

• Piru

Massera i Klick i håret när det är blött så blir det glansigt!

• Pearldrop

klick är som sagt jättebra, eller något annat glidmedel..

• xxs

Bara det är silikonbaserat ;o)

• Pearldrop

ja precis :)
    glömde det, tack!

Svar på tråden tips på bra och BILLIG glansspray nån?