• tingla­bu
    Äldre 28 Jul 21:36
    1765 visningar
    5 svar
    5
    1765

    09-09-19

    Finns det fler än vi som valt detta datumet till att bli bröllopsdag? Skulle vara kul att följas åt

  • Svar på tråden 09-09-19
  • tingla­bu
    Äldre 30 Jul 20:54
    #1

    *puff puff*

    Eller finns redan en sån tråd?

  • Pentan
    Äldre 17 Aug 14:52
    #2

    Hej!
    Siktar stort på att försöka fixa detta datum även jag! Vill absolut ha ett september bröllop nästa år!!



    Vart hur och när planera du??
    Ja... när vet jag ju nu...

  • tingla­bu
    Äldre 18 Aug 12:43
    #3

    Vi är bosatta i västerbotten , vill inte skriva vart vi bor då vi ska hålla ALLT hemligt (hur nu det ska gå till). Vi kommer ha ett kyrkbröllop . Efter bröllopet bjuder vi på fika hemma hos oss. Och på kvällen blir det jättepartaj!
    Vi kände att vi inte ville ha "riktigt" bröllopsfest med tal och hela fadderullan...så vi gör på vårt sätt *hihi*

    Våra vänner kommer att få ett brev i lådan där det står nånting i stil med :

    Ni är bjudna på fest 19/9 ... hos vem och vilken tid meddelas lördag 19/9....så håll koll på brevlådan

    När då äntligen det magiska datumet infaller får dom detta :

    Vi har gått till prästen , Ni är välkomna på festen
    mvh
    Herr & Fru ........

    Sen ska det såklart stå vart dom ska , och vilken tid =)

    Så vi har inte så mycket att planera. Jag har sett ut vilken klänning jag ska ha , jag vet på ett ungefär vilken ring det blir. Min fästman kommer ha kostym och våra barn lite finare kläder.

    Planerar ni ett stort bröllop? =)

  • Pentan
    Äldre 18 Aug 15:56
    #4

    Åh vad kul det lät!!


    Troligen ett ganska litet 25-35 pers, festen på ett litet slott som vi får ha helt själva med övernattning och frukost för alla dagen efter.

  • Fenixx
    Äldre 18 Aug 15:57
    #5

    vilket skoj datum.

Svar på tråden 09-09-19