• junikul08

Enkla tackkort

Vad hittar jag tackkort som är vita eller ljusgröna, med ram på insidan för att sticka in ett foto, och den klassiska tacktexten tryckt på insidan (hjärtligt tack.....)?
    När jag kollar på calligraphen, kortdesign o s v hittar jag bara mer avancerade kort.

• Svar på tråden Enkla tackkort
  • chamor

Kolla på bokaffärer och pappershandlar kostar ca 3-4 kr styck tror jag.

• junikul08

Hmm.. har inte hittat några med tryckt text på insidan. Men det kanske räcker med bara våra namn.. om fotot är fint :)

• junikul08

Puffar igen för min fråga. Hur har ni andra gjort?

• Fröken Larsson

Ett tips är ju att köpa de där billiga korten som finns i massa färger på de flesta bokaffärer och pappershandlar (vilket Chamor redan har tipsat om) och så köpa en textstämpel för nån hundring (finns massor med bröllopstema) + en stämpeldyna (från ca 25 kr och uppåt) och stämpla egen tacktext. Lite mer krångligt, förmodligen mycket billigare.

• junikul08

Fröken Larsson skrev 2008-08-02 11:36:13 följande:

Ett tips är ju att köpa de där billiga korten som finns i massa färger på de flesta bokaffärer och pappershandlar (vilket Chamor redan har tipsat om) och så köpa en textstämpel för nån hundring (finns massor med bröllopstema) + en stämpeldyna (från ca 25 kr och uppåt) och stämpla egen tacktext. Lite mer krångligt, förmodligen mycket billigare.
    Ja det kanske blir en tripp till Panduro. Såg i en annan tråd ett jätte bra tips www.qpix.se/design/uw5NpJdJyRss9Q

så nu har jag funderingar på att göra nåt sånt istället
  • lillamillan

vi köpte på åkerbloms...inte många kr/ kort

Svar på tråden Enkla tackkort