• fiapalle

Bästa dagen-ever!

I lördags fick jag min möhippa, och jisses vilken fantastisk dag. Blev kidnappad när jag låg nere på stranden och solade, av en svartklädd man på motorcykel. Han körde ett varm för att sedan lämna mig nere i västa hamnen i Malmö. Där möttes jag av 15 tjejer iklädda gula västar med tryck "CREW SOFIA" och samtliga hade en mask på ansiktet (en bild av mig) såg 15 stycken sofia springa runt och jag kunde inte se vem som var vem. Stor överrakning att även en av mina närmsta vänner från england tagit sig hela långa vägen till Malmö för att fira mig. Sedan bar det av till en mysig picnic vid någons sjö någonstans. Vi red islandshästar, jag körde vattenskidor och hade det grymt skoj. Sedan var det middag i thailändsk tema (eftersom bröllopsresan går dit) med inhyrd duktig kock och massor av goda drinkar. Kvällen avslutades på nattklubb i Malmö med ännu mer drinkar och dans till bra musik. TACK tjejer för en fantastisk dag, jag är fortfarande i världens lyckorus och är så tacksam för att ni gjorde för mig. Nu är det dax att ladda om och hämta nya krafter till bröllopet....

• Svar på tråden Bästa dagen-ever!
  • Soon and very soon

grattis! o kul att du har många som ställer upp för dig!

• chamor

Va kul för er!

Ps. Vart i thailand ska ni på bröllopsresa? vi åker den 11 till koh samui och koh tao!

• I am yours

Låter jätte mysigt!

väntar spänt på min fortfarnade .... :)
    Gifter mig om två veckor :s

• Tavi

Vad kul ni hade! Min dag var oxå lyckad! Visst e det härligt att se vännerna som ställer upp!!

Svar på tråden Bästa dagen-ever!