• skille

Bilder før eller etter vielsen?????

Skal dere ta bilder før eller etter vielsen?
    Klarer ikke å bestemme hva jeg har lyst til, M2b skal jo egentlig ikke se kjolen før selve vielsen... men rent praktisk er det bedre å ta bildene før vielsen... noen meninger?

• Svar på tråden Bilder før eller etter vielsen?????
  • chamor

Jag vill inte egentligen men vi mer eller mindre måste fotas innan... Vill inte att han ska se mig.. Men vi får se.. Vår fotograf är inte så pålitlig så det blir kanske efter ändå

• Plummis83

Det där har vi oxå funderingar på!!! Men tror det blir före eftersom vår fotograf ville ha ungefär 2 timmar på sig...

Sen är det ju det om man fäller några tårar under vigseln så kanske man inte vill ha rödgråta ögon på foton!!

När beräknar du att komma till festlokalen (om ni nu ska ha det?) efter vigseln, vad ska gäster göra medans de väntar osv..

• skille

Plummis83:
    Det er akuratt det, skal bestemme hvilken tid vi skal ha vigselen, og det kommer jo litt ann på når vi skal ta bilder.... Vil ikke at han skal se meg før vielsen, helt fra jeg var liten har alle sagt at det betyr ulykke om m2b ser kjolen før vielsen. Men alikevell det er så utrolig mye mer praktisk å ha tatt bildene på forhånd. blir nok det, (tror jeg)...

Svar på tråden Bilder før eller etter vielsen?????