• Waersta

Förlåt, jag vet ni fått vänta ;o)

Äntligen har jag tagit mig tid att lägga upp lite bilder från vårat bröllop den 19/7. Orken har inte riktigt funnit sig efter vigseln, men åååååh vad roligt det var!

Skulle kunna skriva hela berättelsen från dagen, men yngsta sonen vill se bolibompa nu och jag sparar nog historien till en annan dag.

Ta en titt på bilderna istället! holmlund.weddingannouncer.com

• Svar på tråden Förlåt, jag vet ni fått vänta ;o)
  • sussiq2

hej vad fina ni var jag älskar bil bilden vi gifter oss på nästa lördag spännande!!

• AnnaochHenrik

Superfina bilder, vad fina ni var! Stort grattis!
    Skrattade högt när jag såg bilden där du tittar ner i motorhuven, vilken häftig bild

• Waersta
    Tanken var från början att gubben skulle stå där, har några sånna kort med, men det blev lite roligare när jag kollar ner.

Tack!
    AnnaochHenrik skrev 2008-07-27 08:06:42 följande:
    Superfina bilder, vad fina ni var! Stort grattis!Skrattade högt när jag såg bilden där du tittar ner i motorhuven, vilken häftig bild
  • Waersta

Tack!

Aleta skrev 2008-07-27 08:02:57 följande:
    Grattis!Vad fina ni var!
  • Waersta

Ja den är fin! Tack!

sussiq2 skrev 2008-07-27 08:03:48 följande:
    hej vad fina ni var jag älskar bil bilden vi gifter oss på nästa lördag spännande!!
  • ditte1

Vad fina ni va! Grattis!
    Jättefin bukett! Hur många rosor hade du i buketten?
    MVH ditte

• Waersta

Oj, vet inte hur många rosor det var, tänkte aldrig på att räkna dem. Kan det ha varit 20st?

ditte1 skrev 2008-07-27 08:50:34 följande:
    Vad fina ni va! Grattis!Jättefin bukett! Hur många rosor hade du i buketten?MVH ditte
  • matteve

Supervackert par! Du fullkomligt strålade! Stort grattis till er!

Jag längtar hjäl mig nu - 13 dagar kvar!!!

• grabbarna

jättefina bilder och du ser verkligen vacker ut.....

Svar på tråden Förlåt, jag vet ni fått vänta ;o)