Titta vad jag har gjort med min klänning!! :)
ozdeleau.blogg.se/
Tipsar alla andra fd brudar att göra likadant, det var en fantastisk dag!! Och jag har typ 500 bilder till som är lika häftiga, ska lägga ut fler i mitt galleri sedan..
ozdeleau.blogg.se/
Tipsar alla andra fd brudar att göra likadant, det var en fantastisk dag!! Och jag har typ 500 bilder till som är lika häftiga, ska lägga ut fler i mitt galleri sedan..
wow!!!!!!!!!!!!!!!!! vilken fotograf!! vad tog hon för bröllopsbilderna???
härliga kort. bruden i vattnet var ju grym. inte så många som har den posen.
jag ser inga bilder på din klänning
Jättefinna :) grattis!
Otroligt bra fotograf, vad tog hon?
Läckert!
wow wow vilka underbart fina och roliga bilder
Tihi, ska göra nåt liknande
superfina bilder!!!
Coolt!!
Jätte fina kort!!
Vilken fotograf!!
Haftiga kort!!
Häftiga kort... men inget som jag skulle vilja göra med min klänning...
Jo, hon är en helt fantastisk fotograf, Åsa! Tog mina morgongåvebilder hos henne också och de blev sååå fiiina, trots att det var jag på dem, ha ha!!
Aikidoaasa: Har kemtvättat min klänning nu och det finns inte en skråma eller fläck ens på den. :)
Lollick: Vi hade en annan fotograf på själva bröllopet så jag vet inte vad hon tar för en bröllopsfotografering.
fast VILKA bilder?? fattar inte....det var ju flera där,var ska man gå??
Jag gissar det handlar om Trash the Dress inlägget i bloggen.
Joy 2008 skrev 2008-07-26 03:01:01 följande:
Jag ska också trasha min klänning...fast jag tänkte inte vara rädd om den för fem öre, har inte tänkt spara den eller sälja den vidare (det är en kinaklänning så den var rätt billig så jag kan göra det med gott samvete tycker jag). Kul att se så fina bilder! Ska bli jätteroligt att vara lite galen på trash the dressfotograferingen dagen efter bröllopet.