• Joy 2008

Titta vad jag har gjort med min klänning!! :)

ozdeleau.blogg.se/

Tipsar alla andra fd brudar att göra likadant, det var en fantastisk dag!! Och jag har typ 500 bilder till som är lika häftiga, ska lägga ut fler i mitt galleri sedan..

• Svar på tråden Titta vad jag har gjort med min klänning!! :)
  • Lollick

wow!!!!!!!!!!!!!!!!! vilken fotograf!! vad tog hon för bröllopsbilderna???

• Fenixx

härliga kort. bruden i vattnet var ju grym. inte så många som har den posen.

• ninnabell

jag ser inga bilder på din klänning

• Dittvackrajag

Otroligt bra fotograf, vad tog hon?

• marie79

wow wow vilka underbart fina och roliga bilder

• Emimet

Tihi, ska göra nåt liknande

• I am yours

Jätte fina kort!!
    Vilken fotograf!!

• aikidoaasa

Häftiga kort... men inget som jag skulle vilja göra med min klänning...

• Joy 2008

Jo, hon är en helt fantastisk fotograf, Åsa! Tog mina morgongåvebilder hos henne också och de blev sååå fiiina, trots att det var jag på dem, ha ha!!

Aikidoaasa: Har kemtvättat min klänning nu och det finns inte en skråma eller fläck ens på den. :)

• Joy 2008

Lollick: Vi hade en annan fotograf på själva bröllopet så jag vet inte vad hon tar för en bröllopsfotografering.

• avil

fast VILKA bilder?? fattar inte....det var ju flera där,var ska man gå??

• Carmilla79

Jag gissar det handlar om Trash the Dress inlägget i bloggen.

• aikidoaasa

Joy 2008 skrev 2008-07-26 03:01:01 följande:

Aikidoaasa: Har kemtvättat min klänning nu och det finns inte en skråma eller fläck ens på den. :)
    *Pust!* Det var tur... jag har sett resultaten från ett antal 'trash the dress' som gör så att klänningen ser helt förstörd ut efteråt. Då gillar jag korten mycket mer.
  • Cissit

Jag ska också trasha min klänning...fast jag tänkte inte vara rädd om den för fem öre, har inte tänkt spara den eller sälja den vidare (det är en kinaklänning så den var rätt billig så jag kan göra det med gott samvete tycker jag). Kul att se så fina bilder! Ska bli jätteroligt att vara lite galen på trash the dressfotograferingen dagen efter bröllopet.

Svar på tråden Titta vad jag har gjort med min klänning!! :)