• swordfish

Glöm inte detta... som jag gjorde!

Så här efteråt, när jag tittar på alla bilder från bröllopet, så är det några saker vi har glömt!! Som jag skulle velat haft. Dels en riktig närbild på bröllopskyssen! (har en riktigt söt närbild när jag pussar min 8-årige son, men inte när jag pussar min man).
    Sen glömde vi bort att ta bilder efteråt, på mig o min mamma o pappa, skulle vilja ha bild på mig tillsammans med min bror o syster.
    Det blev inte att vi "ställde upp" och gjorde dessa bilder. Av ren glömska...
    Det var lite synd... Jag tog bild på mig och min syster, men hade även velat ha med brodern.
    Så tänk på det hörni! försök komma ihåg att ta bilder på er tillsammans m era nära o kära!

• Svar på tråden Glöm inte detta... som jag gjorde!
  • slävik

vad bra att du sa det. hade jag aldrig tänkt på annars, tack

• Robina67

Noterat!
    det är en hel del man bör tänka på har jag förstått efter alla inlägg här på BT.
    Tack alla för alla värdefulla tips!

• Aleta

Vi hade tänkt göra det men glömde ändå bort det!
    Be någon att säga till, "nu blir det gruppfotografering", för själv har man huvudet uppe bland molnen.

• swordfish

Klart jag har massor bilder på alla som var där, men som sagt, en bild på enbart mig, mamma o pappa... en bild på mig och bror o syster... Familjebild kan det knappast bli för föräldrarna är skilda o har nya fruar o män.
    Jag har iaf en bild på min man, tillsammans med mor o far.

Aleta skrev 2008-07-24 09:31:39 följande:
    Vi hade tänkt göra det men glömde ändå bort det!Be någon att säga till, "nu blir det gruppfotografering", för själv har man huvudet uppe bland molnen.
  • Silva79

Vi glömde också att ta bilder med oss och föräldrarna, tycker att det var lite synd. Men tänker man inte på det så gör man inte...

swordfish skrev 2008-07-24 09:15:53 följande:
    Så här efteråt, när jag tittar på alla bilder från bröllopet, så är det några saker vi har glömt!! Som jag skulle velat haft. Dels en riktig närbild på bröllopskyssen! (har en riktigt söt närbild när jag pussar min 8-årige son, men inte när jag pussar min man). Sen glömde vi bort att ta bilder efteråt, på mig o min mamma o pappa, skulle vilja ha bild på mig tillsammans med min bror o syster. Det blev inte att vi "ställde upp" och gjorde dessa bilder. Av ren glömska... Det var lite synd... Jag tog bild på mig och min syster, men hade även velat ha med brodern. Så tänk på det hörni! försök komma ihåg att ta bilder på er tillsammans m era nära o kära!
  • fru Trul

En kul grej är ju oxå att ta ett foto av fotografen, dom är ju en väldigt viktig del av eran dag...

Svar på tråden Glöm inte detta... som jag gjorde!