Brudnäbbsklänningar
Är det någon som kan tipsa om klänningar till brudnäbbar som är enkla (ej från brudbutiker ect). Jag har varit på vanliga affärer (HM, Lindex, Kappahl, PoP, Åhlens m.m) men inte hittat några. Några förslag?
Är det någon som kan tipsa om klänningar till brudnäbbar som är enkla (ej från brudbutiker ect). Jag har varit på vanliga affärer (HM, Lindex, Kappahl, PoP, Åhlens m.m) men inte hittat några. Några förslag?
cgi.ebay.com/Evie-ivory-Flower-Girl-Pageant-dress-5-6_W0QQitemZ160263844171QQihZ006QQcategoryZ105490QQcmdZViewItem
Jag köpte från ebay till mina näbbar....
med frakt 3st. klänningar och underkjolar ca.1300kr
Jag har köpt från Ellos, jättefina klänningar i linne och bomull (bild i mitt galleri)... Vet inte om de finns kvar men jag tyckte de hade en hel del fint (speciellt märket Theo & Pauline).
linuslotta.com/se/shop/29
kanske du hittar något.
Tack för hjälpen! De klänningar från Ellos som "nawla" skrev om skulle jag jättegärna ha köpt men de är slut i storleken :(. Vet du om man kan köpa dem någon annanstans?
Vilken storlek behöver du? Jag har en extra i strl 98 som kommer vara för stor för min lilla tjej...
Det svåra är att jag vill ha två likadana klänningar och vi ska ha två brudnäbbar, men tack för erbjudandet ändå :)
Våra anlände precis från www.laredoute.se, jättesöta och lagom avnacerade. Bild finns i mitt galleri.
Fördelen med dem är också att de har många storlekar i samma modell, vi har en 102:a och en 138:a.
Var in och titade på Laredoute och såg en väldigt söt armlös klänning i rosa, men tyvärr fanns inte storlekarna :(
jag var in på Laredoute igen och nu fanns det två klänningar i de storlekar jag ville ha :). Jag köpte de i vitt, vet du (LLÖJ) om man kan ta av bandet på klänningen och ha det i en annan färg?
Jag köpte jättefina vita klänningar med rosa band runt midjan på Guppi, som rear bort allt pga. att affären inte skall vara kvar längre. Kolla där om de finns kvar. Lycka till!
Hej!
Klart intressant, har du en adress till Guppi? På internet eller IRL adress.
www.littlefairies.se underbara klänningar
Jag har sett jättefina rosa klänningar på Lindex, tvekade om jag skulle köpa dom eller den jag har i galleriet, dottern fick välja. Dom är verkligen jättefina.