Bästa kidnappningen Svensexa
Min kille ska ordna sin brorsas svensexa nästa vecka.
Nån idé till "bästa kidnappningen"?
Hur blev era m2b kidnappade?
Min kille ska ordna sin brorsas svensexa nästa vecka.
Nån idé till "bästa kidnappningen"?
Hur blev era m2b kidnappade?
efter som vi inte är gifta än så ka jag inte berätta de än, men när min pappa skulle gifta sig så skulle hans polare fixa svensexan,
började så här;
pappa va å spelade fotboll när han duschat klart å kom till bilen märkte han att de va en kniv i bildäcket (för att ge dem andra i fotbollslaget tid att hinna till de andra) efter de när han stått å satt på reserv däck, möttes han av alla polare hemma och de blev i väg och spela paint ball. blev de middag å massa sprit å hela killgänget tältade i en rondell över natten :)
Be hans tjej lura ut honom på shoppingrunda, helst handla tjejgrejer/inredningsprylar. Någonstans på vägen så blir han "befriad". Han kommer att bli ÖVERLYCKLIG.
Min blivande blev i morse väckt av två brandmän som skrek "Det brinner!!", slet upp honom ur sängen, och ute på gården stod hela gänget och skrattade åt en yrvaken kille!!
Det var för övrigt våran granne som är brandman som slet upp honom :)
han förstod rätt snabbt att det var svensexa på g, för dom tog det rätt lugnt med honom så det var ingen fara på det viset. Alla inblandade tog det på rätt sätt :)
Nådåså
Fick han eld i baken då?
Haha, han blev utsläpad på framsidan, nyvaken i bara kalsingarna!! Haha, det hade jag velat sett, men jag jobbade tyvärr :) Han kom dock senare till mitt jobb (jobbar på ICA) och fick stå utanför i brynja och en massa annat fult och sälja lotter!
Min man blev beordrad att fixa ordning på jobbet, innan han gick på semester. Sen dök dom upp, en efter en. Först fattade han inte vad som var på G, men när min brorsa och ena svåger kom, då fattade han.
min m2b ska bli hämtad av polisen...
de ska smuggla in mjöl i hans skåp på jobb och komma med en polis och knarkhund
Min man blev riktigt lurad när han skulle "kidnappas". Vi hade två döttrar då(har tre nu) å d va lördag å jag skulle jobba.Så han kunde aldrig tro att d skulle hända då,ni vet barnvakt å sånt,MEN,haha....Jag lurade i honom att vi va tvugna å skriva ett kontrakt med bandet som skulle spela på vår.Dom skulle genrepa på fm innför en annan fest den lördagen så vi skulle till deras lokal vid 10 så jag skulle komma lite senare till jobbet den dan.Lite sena å stressade kör mannen lite för fort å en "civilare" kör upp jämnsides å vinkar in honom.Han blir skitnervös å stannar.Gubben kliver ur å mannen oxå.Han ber å få se körkort å pratar om att nån lampa e trasig å så.Mannen bara väntar på böteslappen...Nervösare å nervösare(barnen e m i bilen)trampar han runt.Plötsligt rusar hela kompisgänget fram men mannen e så fokuserad på "polisen" så han ber grabbarna lugna sig.Det tar liksom ett litet tag innan han fattar att d e svensexa på G....Dom hade ordnat allt såååå bra med å han blev såå blåst.Jag bara njöööööt!!!!
Min sambo blev kidnappad i lördags han o hans farbror skulle åka o titta på ett grävjobb, de kommer dit o han de ska gräva åt berättar planen o bra betalt var det oxå, men sen hoppar hela grabb gänget fram.....
Painball, grillning o bad, o mat på harrys på kvällen-
Ja blev kidnappad oxå samma dag min tärna skulle komma o hjälpa mig med festprogrammen trodde ja ja, hela tjej gänget kom.....