Hur lång tid att skriva ut festhäfte
Hejsan, hur lång tid tog det för er att skriva ut era festhäften? Vi ska göra 78st och har 12 sidor (tror vi att det blir).
Är lite nyfiken hur lång tid det tog för er att skriva ut era?
Hejsan, hur lång tid tog det för er att skriva ut era festhäften? Vi ska göra 78st och har 12 sidor (tror vi att det blir).
Är lite nyfiken hur lång tid det tog för er att skriva ut era?
Våra är på 5 A4 totalt i varje program och det blir 20 "sidor" men det är vår gästpresentation som tar upp halva programmet(kändis look a like)
Jag håller på att skriva ut dem nu och det är drygt kan jag säga. Men det beror också på att vi har mycket bilder och då tar det längre tid och så ska papperna vändas så sidnummerna blir rätt osv . Jag skrev ut 20 st program igår mer orkade jag inte.
Okej, har du en skrivare hemma eller skriver du ut ngnannanstans? Kan förstå att det är ganska drygt
Ja jag har skrivare hemma. De skulle ha 3000 kr! på vårt tryckeri här hemma för att göra det så jag skrattade och sa att jag gör det nog själv
Förstår det! Få se hur vi gör, har ingen skrivare hemma. Kan kanske dela upp det och ta lite var på jobbet om vi frågar snällt
Efterlys nån som kanske har i kvarteret ovch ersätt pappret
bor du i sthlm kan jag skriva ut!
Tusen Tack FinalFantasy! Japp jag bor i Sthlm, men jag pratade med min lilla mamma och vi skriver ut på hennes jobb lördagen innan vi gifter oss. Den kunde skriva ut på båda sidorna så det går lite fortare